  • 1. Data: 2010-05-19 20:42:22
    Temat: Trasa Łódż-Ustroń piątek?
    Od: solar <s...@o...pl>

    Witam
    W piątek chciałbym dostać się z Łodzi do Ustronia. Czy są jakieś
    utrudnienia na trasie Łódź-Częstochowa-Katowice-Ustroń?
    Znalazłem, że na trasie Katowice-BB są...

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    "Najmniej Boga jest w Kościele."
    J. Arangurena

  • 2. Data: 2010-05-19 20:58:04
    Temat: Re: Trasa Łódż-Ustroń piątek?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 19 May 2010 20:42:22 +0200, solar napisał(a):

    > Witam
    > W piątek chciałbym dostać się z Łodzi do Ustronia. Czy są jakieś
    > utrudnienia na trasie Łódź-Częstochowa-Katowice-Ustroń?
    > Znalazłem, że na trasie Katowice-BB są...

    http://www.gddkia.gov.pl/article/serwis_dla_kierowco
    w/mapa_warunkow_drogowych/index.php

    Wedle tego - na razie zalana DK81 ("Wiślanka"). Sytuacja będzie się
    poprawiać, dzisiaj u mnie (Rybnik) rzeki coraz niżej, ta najbliżej mnie
    opadła o 40 cm i już nie zagraża wylaniem.
    Przypuszczam że jedziesz pojeździć MTB - jeśli tak, to przypuszczam że
    będzie bardzo ciężko i błotniście.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-05-19 21:05:33
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 2010-05-19 20:58, MadMan pisze:

    > http://www.gddkia.gov.pl/article/serwis_dla_kierowco
    w/mapa_warunkow_drogowych/index.php

    Trzeba zainstalować jakąś wtyczkę, dodatkowo nie ma napisane, że zgodna
    z Win7.

    > Przypuszczam że jedziesz pojeździć MTB - jeśli tak, to przypuszczam że
    > będzie bardzo ciężko i błotniście.

    To akurat nie zniechęca. :)

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Kobiety są błędem natury (...). Pełnym urzeczywistnieniem rodzaju

  • 4. Data: 2010-05-19 21:08:28
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 19 May 2010 21:05:33 +0200, solar napisał(a):

    w/mapa_warunkow_drogowych/index.php

    > Trzeba zainstalować jakąś wtyczkę, dodatkowo nie ma napisane, że zgodna
    > z Win7.

    Dziwne, u mnie działa.
    Niemniej - powinno być w piątek dobrze.

    > To akurat nie zniechęca. :)

    Tak myślałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2010-05-19 21:36:24
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    solar wrote:
    > Witam
    > W piątek chciałbym dostać się z Łodzi do Ustronia. Czy są jakieś
    > utrudnienia na trasie Łódź-Częstochowa-Katowice-Ustroń?
    > Znalazłem, że na trasie Katowice-BB są...

    I w Częstochowie podobno też coś się dzieje:

    ~Zablokowana jest droga 1 W Częstochowie.
    Na wylocie miasta woda podmyła wiadukt kolejowy.
    Korek miał 5 km w stronę Łodzi~

    Więc HGW, vco się wydarzy.
    Zwłaszcza, że wciąż zapowiadają opady...

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-05-19 21:46:01
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 19 May 2010 21:36:24 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Zwłaszcza, że wciąż zapowiadają opady...

    Kury poszły mi dzisiaj prędko do kurnika. Niechybnie jutro będzie dobra
    pogoda.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2010-05-19 23:00:47
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    MadMan wrote:

    > Kury poszły mi dzisiaj prędko do kurnika. Niechybnie jutro będzie dobra
    > pogoda.

    Obyś miał rację.

    --
    Bydlę