  • 1. Data: 2010-05-19 17:52:37
    Temat: utrudnienia we Wrocławiu?
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Witam
    Muszę w dniu jutrzejszym przejechać od strony Oleśnicy na Bielany
    Wrocławskie, czyli czeka mnie przejazd przez Odrę i właściwie cały Wrocław,
    w związku z tym mam pytanie odnośnie ewentualnych utrudnień spowodowanych
    falą powodziową - czy występują już tego typu zjawiska, czy raczej ruch
    odbywa się ze zwykłym natężeniem?

  • 2. Data: 2010-05-19 18:34:44
    Temat: Re: utrudnienia we Wrocławiu?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > w związku z tym mam pytanie odnośnie ewentualnych utrudnień spowodowanych
    > falą powodziową - czy występują już tego typu zjawiska, czy raczej ruch

    padal deszcz wiec kapelusze korkuja miasto.

    Da sie przejechac choc od 1h siedze pod dachem ale nie slyszalem, zeby cos
    strasznego sie dzialo

    Icek

  • 3. Data: 2010-05-19 19:15:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 May 2010 17:52:37 +0200, Przemysław Czaja wrote:
> [...]
    >w związku z tym mam pytanie odnośnie ewentualnych utrudnień spowodowanych
    >falą powodziową - czy występują już tego typu zjawiska, czy raczej ruch

    Dzisiaj zwyklym, ale fala dopiero dochodzi do Wrocka :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-05-19 19:22:24
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 May 2010 17:52:37 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > czy występują już tego typu zjawiska, czy raczej ruch
    > odbywa się ze zwykłym natężeniem?

    Wszytsko dzieje się w miarę zgodnie z codziennym rytmem.
    Weź tylko poprawkę, iż jezdnie /ulice są mokre - to wywołuje pewien
    dyskomfort (najczęściej wśród kierowców mających więcej liter aniżeli
    cyferek na tablicy rejestracyjnej) wśród kierujących, więc w niektórych
    miejscahc naszego miasta będziesz miał więcej czasu na podziwianie
    uroków architektury budowlanej.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2010-05-19 20:03:51
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    > Dzisiaj zwyklym, ale fala dopiero dochodzi do Wrocka :-)

    Tego się właśnie obawiam, kurcze będę miał bardzo mało czasu na przejazd a
    nie mogę wcześniej wyjechać, pewnie jeszcze wszystko zwolni bo kierowcy na
    mostach będą podziwiać wezbraną Odrę - no nic jakoś to będzie.

    Dziękuję wszystkim za info i pozdrawiam serdecznie.

  • 6. Data: 2010-05-19 22:10:22
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 19 May 2010 19:22:24 +0200, Seba napisał(a):

    > (najczęściej wśród kierowców mających więcej liter aniżeli
    > cyferek na tablicy rejestracyjnej)

    Spadaj ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-05-20 05:42:31
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 May 2010 22:10:22 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Spadaj ;)

    :)

    --
    Pozdrawiam,