  • 1. Data: 2010-05-20 06:03:14
    Temat: czy ktoś wie jak wyłączyć alarm w zamkniętej Vectrze?
    Od: plusz <p...@g...com>

    na parkingu strzeżonym obok mojego bloku stoi Vectra, ok. 2 letnia
    od 30 godzin wyje alarm (niezły akumulator)

    właściciel jest nieosiągalny, straż miejska nie może nic zrobić, bo to
    teren prywatny, policja nie może nic zrobić, bo to własność prywatna i
    do tego na parkingu strzeżonym

    czy ktoś ma pomysł jak to wyłączyć? a może ktoś umie sprytnie otworzyć
    vectrę. wyłączę alarm :)
    nie chcę tłuc szyby, bo może mnie ktoś zauważyć i byłaby to droga
    impreza

    --
    plusz

  • 2. Data: 2010-05-20 08:19:08
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-05-20 06:03, plusz pisze:
> [...]
    > vectrę. wyłączę alarm :)
    > nie chcę tłuc szyby, bo może mnie ktoś zauważyć i byłaby to droga

    Linkę od zamka od spodu pociągnąć nie da rady?

  • 3. Data: 2010-05-20 08:38:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 May 2010 21:03:14 -0700 (PDT), plusz wrote:
    >na parkingu strzeżonym obok mojego bloku stoi Vectra, ok. 2 letnia
    >od 30 godzin wyje alarm (niezły akumulator)

    Spokojnie, dlugo juz wyc nie bedzie.

    J.

  • 4. Data: 2010-05-20 09:11:39
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > vectrę. wyłączę alarm :)
    > nie chcę tłuc szyby, bo może mnie ktoś zauważyć i byłaby to droga

    kiepsko to widzę, Vectra ma "dead lock-a" więc jeżeli zaryglował zamki to
    dostanie się do samochodu metodami "pokojowymi" nie wyjdzie, najprędzej
    byłoby zamanewrować przy lince maski, otworzyć ją i teraz w zależności czy
    alarm jest fabryczny używający 'klaksonów' - wówczas je odłączyć, a jeżeli
    jest dołożony alarm z własną syrenką z podtrzymaniem to pewnie na podszybiu
    ją zamontowali więc trzeba by się do niej dostać i np. zapchać ją szmatą,

    brat

  • 5. Data: 2010-05-20 09:15:22
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    nie dotykaj sie do g...a bo sie pobrudzisz.
    napisz skargi zeby wlasciciel lepiej pilnowal swojego samochodzu i dbal o
    sprawny alarm lub brak zyjatek w srodku uzbrojonego samochodu.
    nie otwieraj samochodu bo bedzie to potraktowanie jako wlamanie.... nie ma
    znaczenia ze nic nie zabierzesz....

    nie rusz i poczekaj

  • 6. Data: 2010-05-20 10:29:50
    Od: PJ <p...@g...com>

    dziwny ten parking strzeżony, korzystałem już z paru i zawsze chciano
    ode mnie numer komórki, a czasami nawet adres ... oczywiście możesz
    mieć pecha bo właściciel wylądował np w szpitalu ale patrząc na datę
    posta problem prawdopodobnie rozwiązał się sam

    ps IMHO to w gestii właściciela/zarządcy parkingu leży obowiązek
    powiadomienia właściciela, ale to już pl.soc.prawo

    P.

  • 7. Data: 2010-05-20 11:16:53
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    plusz wrote:
> [...]
    >
    > właściciel jest nieosiągalny, straż miejska nie może nic zrobić, bo to
    > teren prywatny, policja nie może nic zrobić, bo to własność prywatna i

    Doskonale się sprawdza pianka montażowa.

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2010-05-20 11:19:41
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Doskonale się sprawdza pianka montażowa.

    no właśnie tak mi się coś majaczyło ;-)

    brat

  • 9. Data: 2010-05-20 11:27:06
    Temat: Re: czy kto wie jak wyłšczyć alarm w zamkniętej Vectrze?
    Od: plusz <p...@g...com>

    On May 20, 8:38 am, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Spokojnie, dlugo juz wyc nie bedzie.

    miałem taką nadzieję wczoraj o 1 w nocy jak zaczęło ... ale wyje
    nadal, już 36 godzin :) niezłe zasilanie ma ta syrena
    ustalili gdzie jest zarejestrowane - na aptekę, ale personel twierdzi,
    że nie ma kluczyków, a to auto właściciela, który jest nieosiągalny

    mam nadzieję, że dzisiaj już zakończy żywot

    --
    plusz

  • 10. Data: 2010-05-20 16:41:51
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    Bydlę pisze:

    > Doskonale się sprawdza pianka montażowa.

    co się nei zmieści w trąbkę, wpakowć w wydech:)