  • 51. Data: 2011-05-04 15:16:41
    Temat: Re: Pasażer/ka wsiada na moto z kufrem centralnym...jak?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-04 15:41, Grzybol pisze:

    > WOW!!

    > P.S. Kuczu, to jest takie piękne, że wykupuję abonament.

    Pincet sie nalezy. Numer konta wysle Ci na priv.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 52. Data: 2011-05-04 15:36:33
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-01 22:56, Tadek pisze:

    > Zacznę od końca: "warszawskie" - masz jakiś problem ze stolycą? Się
    > pytam i nie oczekuję odpowiedzi.
    na to pytanie pozwolę sobie odpowiedzieć-istnieje coś takiego jak
    rusztowanie warszawskie:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 53. Data: 2011-05-04 15:39:09
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Pincet sie nalezy. Numer konta wysle Ci na priv.

    OK.

    --
    Grzybol

  • 54. Data: 2011-05-04 15:42:43
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Mystik wrote:

    > A wracając do meritum. Nie wiem dlaczego, ale też uczyłem moją córkę
    > wsiadania z lewej strony. Może dlatego, żeby właśnie nabrała

    Ponoć przyjęło się wsiadać z lewej strony, bo przeważnie z prawej jest
    rozgrzany wydech.
    A jeśli wydechy są po obu stronach, to wtedy trzeba westernowym sposobem
    wskakiwać na siodło od tyłu ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 55. Data: 2011-05-10 11:11:50
    Temat: Re: Pasa?er/ka wsiada na moto z kufrem centralnym...jak?
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 02.05.2011 Grzybol <g...@w...pl> napisał/a:
    > U?ytkownik " km" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Takich prostaków, którzy uwa?aj? si? za motocyklistów a nie wiedz? jak si?
    > wsiada na motur to ja kurwa jak ?yj? nie widzia?em... Rzeczywi?cie rzadko.

    Podaj, proszę, Twoją definicję "motocyklisty". :D
    Bo wg mnie motocyklistą jest każdy kto jedzie moturem. Czy w adidasach i kaszkiecie,
    czy codziennie czy raz na rok... Nawet gdy nie umie bez wydumy wsiąść na motur.
    Skoro już się mu uda i ruszył to motocyklistą jest.
    Mnie śmieszą kolesie którzy uważają że "motocyklista" lub jeszcze lepiej
    "prawdziwy motocyklista" to jakaś elita. :D

    --
    Der ver zwei peanuts, valking down der strasse, and von vas... assaulted!
    peanut. Ho-ho-ho-ho.

  • 56. Data: 2011-05-12 23:44:28
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

    On May 10, 1:11 pm, Piotrek Roczniak <piotrek@ oczniak.net> wrote:
> [...]

    > Mnie śmieszą kolesie którzy uważają że "motocyklista" lub  jeszcze lepiej
    > "prawdziwy motocyklista" to jakaś elita. :D

    Dobre bo prawdziwe. Oburzeni niech.. walna sobie baranka.
    Motocyklowanie nie jest religia. To forma spedzania wolnego czasu,
    rownie interesujaca jak wiele innych ktore tak samo nie czynia
    wybrancem.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & czypadaki

  • 57. Data: 2011-05-13 12:33:18
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    km napisał(a):
    > Macie opracowany jakiś system?

    Kazdy se jaja robi a nikt nie odpowiedzial.
    Sciagasz kufer centralny. Kobieta wsiada tam gdzie ma siedziec.
    Zakladasz kufer. I sam siadasz. Proste jak barszcz.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 58. Data: 2011-05-14 09:20:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-13 01:44, Kefir pisze:

    > Motocyklowanie nie jest religia.

    Mow za siebie :)

  • 59. Data: 2011-05-14 18:52:45
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 14-05-2011 o 11:20:34 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > Mow za siebie :)

    to ja tym religijnym zadedykuje obrazek:

    http://kwejk.pl/obrazek/74036/patataj.html

    ;)

    pozdrawiam