  • 41. Data: 2011-05-02 22:27:41
    Temat: Re: Pasażer/ka wsiada na moto z kufrem centralnym...jak?
    Od: Tadek <t...@n...pl>

    Powitać w tę pniękną noc.

    Dnia 2011-05-02 08:38, Grzybol napisał(a):
    > Pierdolisz chłopczyku jak potłuczony. Nie wycierasz dupy - taki tylko
    > wniosek z Twojego posta. I poczytaj o rusztowaniach pacanie...

    Synku, nic a nic nie pojąłeś z moich literek - cóż, niestety masz
    problem ale to już tylko i wyłącznie Twój problem, którym nie będę się
    zajmował. Piszesz synku do ponad 50-cio letniego faceta i wcale nie
    oczekuję od Ciebie jakiegokolwiek szacunku, ponieważ nie wiesz na pewno
    co to znaczy i co to jest. Trudno. Na pewno nie Twoja wina. Szacunek
    należy się tylko i wyłącznie dlatego, że odpowiadasz innym ludziom,
    których nawet nie znasz. Szacunek dla innego człowieka, wiesz, jest coś
    takiego, naprawdę. Mam nadzieję, że w końcu "zakumasz" o co cho - ale to
    będzie wymagało czasu, dużo czasu - życie Cię jeszcze nauczy.
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego, miłego latania też oraz jeszcze
    jednego, niezależnie ile masz lat: dorośnij.

    Pozdrawiam.
    --
    Tadek
    B6

  • 42. Data: 2011-05-02 22:32:44
    Od: Tadek <t...@n...pl>

    Dnia 2011-05-02 14:28, Kuczu napisał:
    > Oj Ci chyba nie wyszlo...

    Dokładnie wyszło mi to, co chciałem osiągnąć: fałszywy punkt
    zaczepienia. Czyż wiele odpowiedzi nie skupiło się na tej głupocie? Przy
    okazji - żadnym socjologiem nie jestem.

    > http://dmserwis.pl/?p=oferta-rusztowania-warszawskie
    >
    > Obrazac sie tez trzeba umiec.

    Ależ gdzie ja się obrażam? To dobre dla panienek, może.

    Tadek
    B6

  • 43. Data: 2011-05-02 22:34:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-03 00:32, Tadek pisze:

    > Dokładnie wyszło mi to, co chciałem osiągnąć: fałszywy punkt
    > zaczepienia.

    WOW !

    Jestem pod wrazeniem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 44. Data: 2011-05-02 23:32:51
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 01.05.2011 13:06, km pisze:

    > Dziękuję,o to chodziło.Lepiej zapytać i wstydzić się chwilę niż
    > nie wiedzieć i wstydzić się całe życie.
    > Jestem starym wróblem motocyklowym,nie mam kompleksów.
    > po prostu nie jezdziłem w takiej konfiguracji-a teraz będę.
    > Spodziewałem się przemądrzałych odpowiedzi i nie zawiodłem się...
    > tak już musi być.

    Jak masz obładowany motocykl to sobie go delikatnie przechyl na stronę
    przeciwną do tej z której wsiada pasażerka. Będzie łatwiej.
    Swoją drogą to na patent z wsiadaniem pasażera na siedzenie kierowcy i
    przesuwanie się do tyłu to bym chyba nigdy nie wpadł. A różne głupie
    pomysły już mi przychodziły do głowy.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 45. Data: 2011-05-03 07:00:33
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tadek" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dużo czasu - życie Cię jeszcze nauczy.
    > Życzę Ci wszystkiego najlepszego, miłego latania też oraz jeszcze jednego,

    WOW!
    Jestem pod wrażeniem.

    --
    Grzybol

  • 46. Data: 2011-05-03 11:38:00
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Apr 30, 7:49 pm, " km" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Czyli coś źle robimy z żoną,dobrze że dzieci udało nam się machnąć :)

    Zajrzalem do watka sprawdzic co za indywiduum miewa takie
    dylematy... ;) Wielki szacunek. .

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir

  • 47. Data: 2011-05-04 13:26:54
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-03 00:27, Tadek pisze:
    > Powitać w tę pniękną noc.

    Tadek. Zawsze można przestać czytać konkretnego nadawcę.
    Biorąc pod uwagę ogólny poziom wypowiedzi w internecie, nie należy się
    spodziewać, że precle, to będzie jakaś bezludna wyspa.
    Dla mnie problemem, nie jest to, że taki czy inny sposób wysławiania,
    pojawia się tutaj, ale to, że jest on tak bardzo tolerowany. Coś co
    przed kilkoma laty byłoby nie do pomyślenia dzisiaj jest chlebem
    powszednim. Dlatego też tak dużo ludzi sobie stąd poszło. A szkoda.
    Może to jest znak czasów. Dinozaury muszą powymierać :).

    A wracając do meritum. Nie wiem dlaczego, ale też uczyłem moją córkę
    wsiadania z lewej strony. Może dlatego, żeby właśnie nabrała
    przyzwyczajeń jak już sama będzie powozić. A co do samego wsiadania, to
    już wszystko zostało napisane: lewa noga na podnóżek, dźwignięcie się i
    przełożenie nogi na lewą stronę. Z ziemi nie da się tego zrobić.
    Oczywiście podobnie jak Zbigi, nie dopuszczam, do wsiadania pasażera na
    motocykl, bez wyraźnego polecenia od kierowcy. Pasażer też nie powinien
    chybotać się na tym podnóżku, ani też jakoś specjalnie pochylać w lewo
    czy prawo. Wymaga to tylko chwili treningu i wchodzi w krew.

    pozdr.
    Mystik

  • 48. Data: 2011-05-04 13:27:48
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

  • 49. Data: 2011-05-04 13:41:18
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Mystik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4DC1541E.6000401@po.onet.pl... W dniu 2011-05-03 00:27, Tadek pisze:
> [...]
    > tym podnóżku, ani też jakoś specjalnie pochylać w lewo czy prawo. Wymaga
    > to tylko chwili treningu i wchodzi w krew.

    WOW!!

    P.S. Kuczu, to jest takie piękne, że wykupuję abonament.

    --
    Grzybol

  • 50. Data: 2011-05-04 14:27:50
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 04 May 2011 15:26:54 +0200, Mystik <m...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
    > Dla mnie problemem, nie jest to, że taki czy inny sposób wysławiania,
    > pojawia się tutaj, ale to, że jest on tak bardzo tolerowany.

    No a co zrobić, wysłać ekipę z kijami? :-) Killfile i nic nie widać
    poza tym, co w cytatach.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650