  • 1. Data: 2013-08-26 14:29:57
    Temat: Pęknięta szybka w Samsung Galaxy Note II?
    Od: Raffaello <k...@g...pl>

    Stało się i nie wiem jak. Przechowywany wraz z firmową, Samsungową
    nakładką na ekran i plecki, oszczędzany, nie rzucany i w ogóle. A jednak
    mimo że to Gorilla Glass - szybka wzięła i pękła wzdłuż długości w
    odległości 1-2cm od lewego brzegu ekranu.
    Z tego co widzę, sam LCD i dotyk jest nie ruszony i działa znakomicie.
    Ale samo pęknięcie jest widoczne i jednak przeszkadza przy korzystaniu.
    Co z tym można zrobić? Wg informacji jakie dostałem w jakimś boksie GSM,
    to wymiana całego LCD i dotyku to 700 PLN. A jakieś inne, mniej
    kosztowne opcje wymiany szybki? Czy ktoś może coś doradzić w tej sytuacji?

  • 2. Data: 2013-08-26 15:56:28
    Temat: Re: Pęknięta szybka w Samsung Galaxy Note II?
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-26 14:29, Raffaello pisze:
> [...]
    > GSM, to wymiana całego LCD i dotyku to 700 PLN. A jakieś inne, mniej
    > kosztowne opcje wymiany szybki? Czy ktoś może coś doradzić w tej

    Ja bym spróbował to zareklamować. A tak swoja drogą, naprawdę jeest
    jakaś namacalna różnica między zwykłym ekranem, a tym tytułowanym
    "Gorilla Glass", czy to tylko taki chwyt reklamowy? Noszę już chyba
    przez 2 miesiące normalny telefon z dotykowym ekranem, a na wyświetlaczu
    ani ryski. Telefon oczywiście bez folii.