  • 1. Data: 2013-08-25 22:56:43
    Temat: SMSy dochodzą do mnie z dużym opóżnieniem
    Od: "woksal" <r...@r...com>

    Ostatnio SMSy dochodzą do mnie z dużym opóźnieniem np. 12 godzin i więcej. A
    wcześniej tak nie było. Czy to objaw remontów sieci komórkowej (mam w
    T-mobile), przeciążenia sieci a może jestem inwigilowany?

  • 2. Data: 2013-08-28 09:34:02
    Temat: Re: SMSy dochodzą do mnie z dużym opóżnieniem
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-25 22:56, woksal pisze:
> [...]
    > więcej. A wcześniej tak nie było. Czy to objaw remontów sieci
    > komórkowej (mam w T-mobile), przeciążenia sieci a może jestem

    Też miałem kiedyś taki przypadek, chodziło o jakieś chwilowe
    niedomaganie telefonu (Motorola). Po prostu na innym telefonie
    wiadomości były obsługiwane normalnie, a opóźnienia tylko na Motorolce,
    po jakimś czasie jej to niedomaganie samo jej przeszło.