  • 1. Data: 2013-08-26 09:14:19
    Temat: wzmacniacz/reapeter/femto GSM/3G
    Od: K <...@...c>

    witam,
    w nowym biurze okazalo sie ze Orange ktorym stoi cala firma, ma problemy
    z zasiegiem. Potrzebuje jakiegos wzmacniacza najlpiej takiego co
    pociagnie zarowno 2.5G jak i 3G. Obszar 80-100m2.
    czy ktos przerabial temat i moze cos polecic?

    do nadajnika orange w linii prostej jakies 500m, ale to jest orange wiec
    nie ma sie czego spodziewac.

  • 2. Data: 2013-08-26 18:09:33
    Temat: Re: wzmacniacz/reapeter/femto GSM/3G
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    >w nowym biurze okazalo sie ze Orange ktorym stoi cala firma, ma
    >problemy z zasiegiem. do nadajnika orange w linii prostej jakies
    >500m, ale to jest orange wiec nie ma sie czego spodziewac.

    A inne sieci zasieg maja ?

    Bo wiesz, 500m to nie jest duzo, wielu ma pewnie dalej.

    A wiec ... Orange ma BTS zepsutego, czy nowe biuro tak swietnie
    ekranowane ze nic sie tam nie przeslizgnie :-)

    J.

  • 3. Data: 2013-08-26 19:24:52
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Aug 2013 18:09:33 +0200, J.F napisał(a):

    > A inne sieci zasieg maja ?
    >
    > Bo wiesz, 500m to nie jest duzo, wielu ma pewnie dalej.
    >
    > A wiec ... Orange ma BTS zepsutego, czy nowe biuro tak swietnie
    > ekranowane ze nic sie tam nie przeslizgnie :-)

    U moich rodzicow anteny nadajnikow sieci komorkowej widac przez okno - jest
    do nich moze 100 m, a zasieg wszystkich sieci jest bardzo kiepski...

    Widocznie "tak czasem bywa".

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2013-08-26 20:31:57
    Od: K <...@...c>

    W dniu 26-08-2013 18:09, J.F pisze:

    > A inne sieci zasieg maja ?

    moj prywatny tmobile ma, ale firma ma umowe z orange i nikt nie bedzie
    tego zmienial podczas trwania umowy.

    > Bo wiesz, 500m to nie jest duzo, wielu ma pewnie dalej.

    inni mnie w tej sytuacji nie interesuja.

    > A wiec ... Orange ma BTS zepsutego, czy nowe biuro tak swietnie
    > ekranowane ze nic sie tam nie przeslizgnie :-)
    >
    > J.

    nie nowe biuro to zwyly budynek, przed budynkiem "trzy kreski"

    wracajac jednak do tematu: uzywasz reapeterow, mozesz cos doradzic?
    wystarczy zwykly gsm. nic oprocz rozmow nie bedzie sie dzialo.

  • 5. Data: 2013-08-27 00:30:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy ktos przerabial temat i moze cos polecic?
    >
    > do nadajnika orange w linii prostej jakies 500m, ale to jest orange wiec

    http://www.dipol.com.pl/oferta-repeatery-repeatery-g
    sm,4384.htm

    Czasem wystarczy prosta instalacja: antena zewnętrzna, kabel, antena
    wewnętrzna. Bez elementów aktywnych.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2013-08-27 00:51:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    K <...@...c> wrote:
> [...]
    > czy ktos przerabial temat i moze cos polecic?
    >
    > do nadajnika orange w linii prostej jakies 500m, ale to jest orange wiec

    w oręczowym biznesie możesz sobie femtocelkę zamówić.

  • 7. Data: 2013-08-27 17:47:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

    > w oręczowym biznesie możesz sobie femtocelkę zamówić.

    ooo

  • 8. Data: 2013-08-28 12:58:06
    Od: K <...@...c>

    W dniu 27-08-2013 00:51, Maciej Bebenek pisze:

    > w oręczowym biznesie możesz sobie femtocelkę zamówić.

    tak ale sie wlasnie dowiedzialem, ze
    1. firma nie chce kolejnego abonamentu, szczegolnie w sytuacji gdy w
    listopadzie networks ma modernizowac trojmiasto.
    2. dziala przez internet, a my tu z braku laku mamy upc, ktore dziala
    totalnie z dupy. sesje rdp/vnc tnie tak, ze plynniej dziala mi to na
    t-mobile.
    odchodzac od tematu, to jezeli upc (biznes) sprzedajac 80/8 daje
    realnego upstreamu 2,5Mbit/s to ja dziekuje...

  • 9. Data: 2013-09-06 10:15:44
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 27 Aug 2013 00:51:29 +0200, Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >w oręczowym biznesie możesz sobie femtocelkę zamówić.

    wlasnie sobie rozmawialem z pania z Orange:

    1. przyjezdza technik i robie pomiary i ew. instaluje femtocell
    2. instalacja - umowa 24m/350zl 36m/150zl(nie uslyszalem do konca)
    3. miesiecznie 19zl/brutto
    4. wersja urzadzenia na 3 lub 6 jednoczesnych polaczen komorkowych i
    odp. potrzeba 512/1024 kb/s polaczenia z Internetem

    5. pani tez wspomniala o czyms takim jak mikroRepeater ale tego nie
    oferuja.

    Co co repeaterow GSM na rynku to nie sa to urzadzenia ktore aktywnie
    komunikuja sie z sieci GSM ale sa to tylko wzmacniacze selektywne
    2-kierunkowe. Wiec nazywanie ich repeaterami ti jest duze naciagniecie
    tematu.

    A jak inni operatorzy?

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2013-09-06 22:04:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <a...@p...pl>

> [...]
    > 4. wersja urzadzenia na 3 lub 6 jednoczesnych polaczen komorkowych i
    > odp. potrzeba 512/1024 kb/s polaczenia z Internetem

    To niczego więcej nie dowiedziałeś się oprócz tego, co jest w podstawowych
    materiałach sprzedażowych. Jakie urządzenie np dają ? Może ma sensowne
    możliwości a może tylko prosty terminal. Można numer stacjonarny przypisać ?