  • 51. Data: 2013-11-29 08:40:16
    Temat: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > "Chris" 5297a7e0$0$2171$6...@n...neostrada.pl
    > Ale nie liczysz uszkodzonych -- moje zdanie ignorujesz, gdyż ja mam uraz.

    Bo nie mam takich danych, nie mam nic wspólnego z serwisem pentagram, ile
    razy można ci to tłumaczyć ??
    Ilość zwrotów i ilość sprzedaży można łatwo policzyć na podstawie faktur i
    sprzedaży i faktur korygujących od dostawcy, nie jest to takie trudne :)

    > "Chris" l77ddf$kte$...@n...news.atman.pl
    > Nie tylko nikt sztuki złota nie oferował, ale nawet
    > do tej pory nie zaoferowano mi wymiany smartonu
    > z uszkodzonym ekranem na nowy smarton.

    Niestety tu ci nie pomogę bo nie znam tam nikogo a co do samego serwsiu to
    się zgodzę że są wqrw... czytaj mój hub od nich.
    ps. Co tam masz z tym ekranem bo nie pamiętam a nie chce mi się szukać,
    podaj w dwóch zdaniach a nie referat :)

  • 52. Data: 2013-11-29 19:12:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Rozmowę tę raczej musimy przerwać, gdyż wg mnie rozmawiam z człowiekiem
    nieodpowiedzialnym -- niedojrzałym emocjonalnie. To, że Cię coś wqrw...
    jest tylko dodatkowym elementem/detalem ukazującym Twoją osobowość.

    () uważasz, że ludzie używają smartfonów głównie do ,,dzwonienia''
    (ja bym wolał do ,,dzwonienia'' użyć przestarzałego telefonu
    komórkowego -- tańszego, mniej zawodnego, mniejszego...)

    () występujesz/wypowiadasz_się w imieniu milionów ludzi, choć nie masz
    do tego uprawnień (a jeśli masz, to nie chwalisz się nimi -- być
    może rozmawiam z prezydentem Komorowskim, kryjącym się pod
    pseudonimem Chris)

    () piszesz o sztuce złota rzekomo oferowanej mi w zamian za utracone zdrowie,
    gdy tymczasem nie mogę liczyć nawet na wymianę uszkodzonego smartfonu
    (z uszkodzonym ekranem)

    () uważasz, że moją opinię o Pentagramie należ pominąć z uwagi na mój uraz
    (czyli zakładasz, że do oceny marki Pentagram należy wziąć pod uwagę
    tylko opinie chwalące Pentagram)

    () jawisz się jako właściciel marki Pentagram i jednocześnie zauważasz,
    że z Pentagramem nie masz nic wspólnego (to Twoje słowa, nie zaś
    moja ich interpretacja)

    Jeśli Twoim zdaniem Pentagram jest dobrym producentem, dlaczego używasz
    smartfonów firm takich HTC czy Samsung?

    Jako dystrybutor Pentagramu jesteś współpracownikiem morderców -- i powinieneś
    o tym wiedzieć! Nie twierdzę, że konstruowałeś ten smrtfon, ale twierdzę, że
    po rozmowie ze mną jesteś świadomy tego, iż współuczestniczysz w zabijaniu masy
    ludzi? -- no właśnie nie twierdzę tego. Raczej twierdzę, że jesteś z człowiekiem,
    któremu należy zabronić sprzedawania smartfonów, a być może nawet sprzedawania
    czegokolwiek.

    Ciebie nie może ,,wqrw...'' zła praca serwisu -- Ty raczej powinieneś tę
    pracę naprawić, jako (jak podajesz) dystrybutor/właściciel marki Pentagram.

    Rozmowa z Tobą wiedzie donikąd.

    Skupiasz się nie na tym, aby zaoferować ludziom dobre, interesujące
    ich rozwiązania czy produkty, ale na tym, aby sprzedać jak najwięcej
    i uciszyć niezadowolonych. Fakt, że smartfon uszkodził mi (lekarze
    nie mają wątpliwości co do tego -- że trwale) słuch jest dla Ciebie
    obojętny wobec liczby 13 tysięcy sprzedanych sztuk...

    Innych ludzi przestrzegam przed produktami Pentagramu.

    Każde urządzenie ludzkiej produkcji, zanim trafi do masowej sprzedaży,
    musi przejść różne kontrole, celem których jest zmniejszenie (czy
    eliminacja w ogóle) szkodliwości tych urządzeń. Zbadane urządzenia
    otrzymują stosowne certyfikaty, homologacje, świadectwa itp. -- oraz
    (idące za nimi) znaczki typu CE czy inne symbole.

    Monster P 430-1 można porównać do trującej żywności, toksycznych leków,
    czy źle pracującego ABS/ESP -- skutkującego inwalidztwem czy kalectwem.

    Na szczęście obok Pentagramu są inni producenci, być może znacznie lepsi.

    Ja produktów Pentagramu raczej ;) nie będę kupował -- właśnie dlatego,
    że mam uraz. (a nie dlatego, że ,,tak -- i koniec'') Mam uszkodzony
    słuch (raczej trwale) i tani, popsuty smartfon oraz mam rozmowy
    z nieodpowiedzialną osobą, podającą się za właściciela marki Pentagram.

    -=-

    Każdemu chętnemu mogę pokazać (musiałbym pstryknąć fotki,
    co nie jest trudne) fotografie żółtej plamki na dole ekranu.

    Dodatkowo oświadczam, że dołączony przewód USB sprawia
    trudności -- ładowanie akumulatora jest utrudnione
    a kilkuminutowa komunikacja z PeCetem jest niemożliwa.
    Inny, choćby najtańszy przewód USB nie sprawia tych problemów.

    Smartfon nie ma 3/4 GB RAMu, ale tylko 1/2 GB i nie oferuje ani 4 GB,
    ani połowy z 4 GB ,,na aplikacje'' a nie każda aplikacja pracuje
    poprawnie wtedy, gdy jest umieszczona ,,na zewnątrz'' tej pamięci.

    "Chris" l79g2s$k80$...@n...news.atman.pl

    > Ale ty się czepiasz serwiu pentagrama z którym nie mam nic wspólnego, dystrybucja a
    serwis są to dwie różne sprawy.
    > Dodam więcej o czym już pisałem, serwis pentagram też mnie wqrw.. dajac po 2 czy 3
    tygodniach test ok na huba hdmi a nie jest
    > sprawny do tej pory tylko nie mam czasu albo zapominam go znowu do nich wysłąć ze
    zjebką. Serwis pentagrama to osobna firma.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 53. Data: 2013-11-30 10:25:12
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Chris" napisał:

    > Po prostu lubię się opierać na faktach choć bywają czasami bolesne,
    > na tym samym żerują prawnicy a im nikt nie mówi Ironia.

    No i jak ci twoi prawnicy interpretują ów termin z przytoczonego artykułu?
    ;->
    W odniesieniu do rodzaju towaru wymienionego w tytule wątku i celu jego
    nabycia?

    JoteR

  • 54. Data: 2013-12-01 09:19:42
    Od: "Pawel U." <p...@n...pl>

    Użytkownik "KM" napisał w wiadomości grup

    witam
    czy warto kupić ten telefon proszę o opinie, porównanie cena jakość.

    **********
    Nie warto. Znajomy kupił go jakieś trzy tygodnie temu. Wczoraj na szybko
    jechał do sklepu po kabelek do ładowania, bo "coś nie styka". Jakość
    powalająca :-)

    Paweł

  • 55. Data: 2013-12-01 12:33:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Chris" <x...@x...com>

    > Ale ciągle dzwonienie jest podstawową funkcją telefonu, chcesz multimedia
    > to kup tablet, tam masz większy ekran, lepszą rozdzielczość i opcji
    > telefonu można nie mieć (te z GSM to rzadkość) więc i twoje problemy
    > znikną :)

    Do dzwonienia to jest dzwon :-) Organizator wielkości telefonu nie służy
    głównie do dzwonienia choćby ktoś nazywał go smartphone.

  • 56. Data: 2013-12-01 12:37:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Sprawny ? jako telefon ciagle dobry.

    Bratek ? :-)

  • 57. Data: 2013-12-01 12:59:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Dec 2013 12:37:59 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Bratek ? :-)

    Bratka faktycznie wyrzucilem.

    Ciagle byl przydatny do telefonowania, ale krecenie tych dlugich
    numerow stalo sie uciazliwe ...

    J.

  • 58. Data: 2013-12-01 20:53:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "John Kołalsky" l7f7io$595$...@m...internetia.pl

    tablet, tam masz większy ekran, lepszą
    problemy znikną :)

    > Do dzwonienia to jest dzwon :-) Organizator wielkości telefonu nie służy głównie do
    dzwonienia choćby ktoś nazywał go smartphone.

    Dzwon kościelny, dzwonki drzwiowe, dzwoneczki u sań...
    Telefon służy (jak sama nazwa wskazuje) do przekazywania
    dźwięku na odległość -- główne do prowadzenia rozmów na odległość.

    Ale właściciel marki Pentagram uważa, że:

    "Chris" l77lv7$tm9$...@n...news.atman.pl

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 59. Data: 2013-12-01 20:57:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." icosv7tkrhf8.18r1s71nqb342$....@4...net

    > Bratka faktycznie wyrzucilem.

    > Ciagle byl przydatny do telefonowania, ale krecenie tych dlugich
    > numerow stalo sie uciazliwe ...

    Po co kręcić długie numery, skoro

    "Chris" l77lv7$tm9$...@n...news.atman.pl

    > Tu przesadzasz troszkę, funkcją telefonu jest dzwonienie i tego nie
    > zmienisz.

    dzwonić można bez kręcenia? Silnie wstrząśniesz i usłyszysz dzwonienie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 60. Data: 2013-12-01 21:33:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pawel U." 529af122$0$2283$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > Nie warto. Znajomy kupił go jakieś trzy tygodnie temu. Wczoraj na szybko jechał do
    sklepu po kabelek do ładowania, bo "coś nie

    Na szybko można zapłacić więcej niż 5% wartości całego telefonu.
    Ja mam przewód z ładowarki (kosztowała w Chinach kilka pln)
    samochodowej, ale w sklepie widziałem za około 38 pln.

    Służyła do ładowania w samochodzie Samsunga Ace.

    -=-

    Przewód ,,firmowy'' mego Monstera nie nadaje się do używania.
    Najpierw objawiły się trudności z częścią sygnałową, a teraz
    i z ładowaniem są zbyt duże trudności. Z ładowaniem od samego
    początku było tak, że telefon mógł więcej zużyć energii niż
    przewód dostarczał -- oczywiście z firmowej ładowarki. Teraz
    ładowania raczej nie ma wcale.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'