  • 11. Data: 2010-11-06 13:35:41
    Temat: Re: Pętaks
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Dnia 2010-11-05, o godz. 11:50:58
    "Stan.Matyska" <k...@y...com> napisał(a):

    > Mogli juz za te same pieniadze zrobic FF, to bylby powod do zmiany
    > systemu.
    > StaM

    Nie ma zadnego powodu dla ktorego P mialby robic aparat z nedzna 35mm
    matryca, skoro w ofercie jest _prawdziwy_ sredni format.

  • 12. Data: 2010-11-06 16:54:50
    Od: "news.onet.pl" <j...@p...onet.pl>

    > Ja też mam K20. 2 lata z hakiem.
    > I czas już na zmianę... :-)
    > K-7 mnie nie skusił, ale K-5 owszem. Mimo ceny.

    mam od roku K7 - jest o.k. - nie zamieniłbym na nic innego - więc polecam

  • 13. Data: 2010-11-06 19:38:57
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    2010-11-06 01:50, Mateusz Ludwin pisze:

    > Raczej Nikonowi D7000.

    P)ożyjemy-zobaczymy. Porównania jakości obrazu K5D z D7000 nie udało mi
    się znaleźć. Fakt, że Nikon ma od niepamiętnych czasów znacznie lepszy
    marketing od Pentaxa.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 14. Data: 2010-11-06 20:21:10
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Stan.Matyska" napisał w wiadomości grup
    g2000yqf.googlegroups.com...

    On 5 Lis, 19:20, John Smith <u...@e...net> wrote:

    >Mogli juz za te same pieniadze zrobic FF, to bylby powod do zmiany
    >systemu.
    >StaM

    To byłby powód do pozostania w systemie

    --
    JD

  • 15. Data: 2010-11-07 09:42:35
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Kombajn Bizon" <k...@b...ru> napisał w wiadomości
> [...]

    Nie ma zadnego powodu dla ktorego P mialby robic aparat z nedzna 35mm
    matryca, skoro w ofercie jest _prawdziwy_ sredni format.

    Prawdziwe 6x4,5 to 56x41,5..44 mm , nie zaś 44x33. To jest średnioformatowy
    "crop".

  • 16. Data: 2010-11-07 10:13:37
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 7 Lis, 10:42, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > matryca, skoro w ofercie jest _prawdziwy_ sredni format.
    >
    > Prawdziwe 6x4,5 to 56x41,5..44 mm , nie zaś 44x33. To jest średnioformatowy

    ...lub 6x6 a nie nedzne 4.4x3.3
    StaM

  • 17. Data: 2010-11-07 11:14:20
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-11-07 10:42:35 +0100, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> said:

    > Prawdziwe 6x4,5 to 56x41,5..44 mm , nie zaś 44x33. To jest
    > średnioformatowy "crop".

    A 6x4,5 przez wielu uznawany jest za erzatz MF. Więc ten pĘtaksowy Digi
    MF, to jest erzatz, erzatza.
    :)
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-11-07 11:14:51
    Od: maziek <s...@s...sdf>

    W dniu 2010-11-07 11:13, Stan.Matyska pisze:

    > ...lub 6x6 a nie nedzne 4.4x3.3
    > StaM

    Wow, 6x6. Znasz jeszcze jakieś inne wymiary kadru mieszczące się na
    taśmie 120? Pochawal się matołku. :-)
    A najlepjej pokaż cyfrowy MF z taką matrycą.

  • 19. Data: 2010-11-07 12:49:41
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 7 Lis, 12:14, <s...@s...sdf> wrote:

    > Wow, Pochawal się matołku. :-)
    > maziek

    "Wow"- piszezsz po angielsku, a raczej po amerykansku?
    Jestes genius.
    Nie wydaje mi sie bym Ci ublizal w moim poscie...chamie!
    St.

  • 20. Data: 2010-11-07 13:40:29
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Wyszomirski:

    > P)ożyjemy-zobaczymy. Porównania jakości obrazu K5D z D7000 nie udało mi
    > się znaleźć. Fakt, że Nikon ma od niepamiętnych czasów znacznie lepszy
    > marketing od Pentaxa.

    Mają ten sam sensor, ale idę o zakład, że Pentax znowu sprzeda się w
    śladowych ilościach.