  • 1. Data: 2010-05-23 22:41:19
    Temat: Photoshop - przetwarzanie wsadowe.
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wp.pl>

    Walczę z tą funkcją. Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak pozbyć sie monitu
    opcji zapisu JPG (stopień kompresji) żeby przetworzyć zdjęcie bezobsługowo?

    IA

  • 2. Data: 2010-05-24 06:57:59
    Temat: Re: Photoshop - przetwarzanie wsadowe.
    Od: "Zbigu" <z...@i...eu>

    Użytkownik "Igor "Ibanezq" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wp.pl> napisał w
    wiadomości news:htcaug$iv9$1@news.onet.pl...
    > Walczę z tą funkcją. Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak pozbyć sie
    > monitu opcji zapisu JPG (stopień kompresji) żeby przetworzyć zdjęcie
    > bezobsługowo?

    Ja robię tak:
    Podczas zapisu akcji daję "Save As..." potem daję jpg quality np. 7 i
    zapisuję plik i zamykam.
    Podczas wykonywania batch'a daję "Override Action "Open" Commands" i
    "Override Action Save As" Commands"
    I nie pyta się o nic, tylko leci z wszystkimi zdjęciami po kolei.
    CS4
    Na poprzednich wersjach chyba też tak było

    Pozdrawiam
    Zbigu

  • 3. Data: 2010-05-24 10:47:23
    Od: "Igor Adamiak" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Zbigu" <z...@i...eu> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > I nie pyta się o nic, tylko leci z wszystkimi zdjęciami po kolei.
    > CS4
    > Na poprzednich wersjach chyba też tak było

    Ale czy w ten sposób ignoruje ścieżkę zapisu w akcji tylko bierze tą z
    ustawień batcha?

    IA

  • 4. Data: 2010-05-24 11:00:48
    Od: "Zbigu" <z...@i...eu>

    > Ale czy w ten sposób ignoruje ścieżkę zapisu w akcji tylko bierze tą z
    > ustawień batcha?

    No, tak, ignoruje.
    Ale można sobie wybrać jedną z opcji "Destination":
    - Folder - wtedy należy podać ścieżkę, gdzie ma zapisywać
    - Save and close - zapisuje tam gdzie są pliki źródłowe, czyli nadpisuje
    je.

    Zbigu

  • 5. Data: 2010-05-24 11:32:54
    Od: "Igor Adamiak" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Zbigu" <z...@i...eu> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    > - Folder - wtedy należy podać ścieżkę, gdzie ma zapisywać
    > - Save and close - zapisuje tam gdzie są pliki źródłowe, czyli nadpisuje

    Dzięki - poszło. Mordowałem się z tym wczoraj pół dnia :/

    IA

  • 6. Data: 2010-05-24 16:09:27
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-05-24 00:41:19 +0200, "Igor \"Ibanezq\" Adamiak"
    <i.adamiak|usun.to|@wp.pl> said:

    > Walczę z tą funkcją. Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak pozbyć sie monitu
    > opcji zapisu JPG (stopień kompresji) żeby przetworzyć zdjęcie bezobsługowo?

    Save for web, też to robi.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam