  • 1. Data: 2013-01-21 22:29:07
    Temat: "Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Kierowcy z Wrocławia mają najwyraźniej dość kolejnych fotoradarów,
    ustawionych nawet w najbardziej absurdalnych miejscach. Tego, co sądzą o
    kolejnych ograniczeniach można dowiedzieć się czytając karteczki,
    zawieszone pod znakiem ograniczenia prędkości do 30 km/h przy al.
    Kochanowskiego (droga wylotowa na Warszawę).

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/744101,kierow
    cy-maja-dosc-fotoradarow-zaczela-sie-walka-zobacz,id
    ,t.html

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 2. Data: 2013-01-22 08:01:20
    Temat: Re: "Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    tranet.pl
    *Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]* napisał(-a):

    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/744101,kierow
    cy-maja-dosc-fotoradarow-zaczela-sie-walka-zobacz,id
    ,t.html

    "Urzędnicy tłumaczą, że ograniczenie prędkości na Kochanowskiego
    wynikają ze złego stanu nawierzchni'

    Nic odkrywczego. Zawsze sprawę złej nawierzchni załatawia się
    ograniczeniem na niej prędkości. A jak jeszcze można na tym zarobić, to
    czemu nie :/

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2013-01-22 08:31:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-22 08:01, Big Jack pisze:

    > "Urzędnicy tłumaczą, że ograniczenie prędkości na Kochanowskiego
    > wynikają ze złego stanu nawierzchni'

    Do jasnej cholery! Przecież jest inny znak informujący o nierównościach
    na drodze. Niech kierowca sobie sam zadecyduje, jak szybko przejedzie
    przez te dziury.

    --
    MN

  • 4. Data: 2013-01-22 10:07:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 21 Jan 2013 22:29:07 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    tylko co ma do tego Rostowski? Założenia budżetowe odnośnie madatów
    drogowych robiło ministerstwo transportu nie finansów. Do tego od paru
    lat sa podobne. W zeszłym roku też miało być 15mld a obniżono do 1.2mld i
    nikt jakoś z tego nie robił afery

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-01-22 10:30:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >paru
    >lat sa podobne. W zeszłym roku też miało być 15mld a obniżono do

    Chyba 1.5 mld a obnizono do ... 1.2 ze wszystkich grzywien brzmi
    rozsadnie, nie tylko z drogowych.

    >nikt jakoś z tego nie robił afery

    W tym ... tzn w 2012 tez nikt nie robil afery, przynajmniej w mediach.
    Ale budzet napiety i kto wie kiedy ktos zrobi awanture o brakujacy
    miliard :-)

    A Rostowski ... zakladam ze on dal pieniadze na system, to teraz
    oczekuje zwrotu :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-01-22 14:21:29
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > tylko co ma do tego Rostowski? Założenia budżetowe odnośnie madatów
    > drogowych robiło ministerstwo transportu nie finansów.

    ROTFL.

    sz.

  • 7. Data: 2013-01-22 14:23:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Jan 2013 14:21:29 +0100 osobnik zwany szufla
    napisał:

    > ROTFL.

    jak już skończysz się śmiać to dasz radę odpowiedzieć? czy mam smiać się
    dalej?

  • 8. Data: 2013-01-22 15:59:48
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-22 14:21, szufla pisze:

    > ROTFL.

    Masz rację że rotfl.
    Zwłaszcza, że drogą administruje miasto, radar jest miejski i kasa z mandatów też.
    No chyba, że ktoś pójdzie do sądu, jak Frasyniuk, i na własne życzenie zapłaci to
    Rostowskiemu.

  • 9. Data: 2013-01-22 16:57:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 22 Jan 2013 09:07:41 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >tylko co ma do tego Rostowski? Założenia budżetowe odnośnie madatów
    >drogowych robiło ministerstwo transportu nie finansów

    Jesteś pewien?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2013-01-22 16:58:39
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 22 Jan 2013 15:59:48 +0100, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    >Zwłaszcza, że drogą administruje miasto, radar jest miejski i kasa z mandatów też.

    Nie zawsze tak jest.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280