  • 11. Data: 2013-01-22 17:09:07
    Temat: Re: "Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Jan 2013 16:57:30 +0100 osobnik zwany jerzu napisał:

    > Jesteś pewien?

    tak. Między innymi z dzisiejszego wywiadu z Rostowskim.
    Zawsze tak jest, że założenia budżetowe poszczególnych działek przychodzą
    z odpowiednich ministerstw

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2013-01-22 17:09:59
    Od: masti <g...@t...hell>

  • 13. Data: 2013-01-22 17:56:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl>

    > Do jasnej cholery! Przecież jest inny znak informujący o nierównościach na
    > drodze. Niech kierowca sobie sam zadecyduje, jak szybko przejedzie przez
    > te dziury.

    Znaki prędkości jak najbardziej są potrzebne, ale prędkości zalecanej. I to
    moim zdaniem wystarczy znakowanie trzema kolorami.

  • 14. Data: 2013-01-22 20:58:48
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    il.me
    *masti* napisał(-a):

    > tak. Między innymi z dzisiejszego wywiadu z Rostowskim.
    > Zawsze tak jest, że założenia budżetowe poszczególnych działek
    > przychodzą z odpowiednich ministerstw

    Biedny ci on. Zdany jest na łaskę i niełaskę poszczególnych resortów,
    samemu nie mając wpływu na kształt budżetu.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2013-01-22 21:06:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Jan 2013 20:58:48 +0100 osobnik zwany Big Jack
    napisał:

    > W wiadomości
    il.me *masti*

    > Biedny ci on. Zdany jest na łaskę i niełaskę poszczególnych resortów,
    > samemu nie mając wpływu na kształt budżetu.

    czarne-białe? i nic innego?

  • 16. Data: 2013-01-23 00:25:06
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Biedny ci on. Zdany jest na łaskę i niełaskę poszczególnych resortów, samemu nie
    > mając wpływu na kształt budżetu.

    Myslisz, ze te glaby wiedza jakie sa zadania ministra finansow ?:)

    sz.

  • 17. Data: 2013-01-23 10:03:32
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-22 16:58, jerzu pisze:

    > Nie zawsze tak jest.

    Jakbym chciał napisać ogólnie, a nie o tym konkretnym radarze, to bym użył liczby
    mnogiej, zią.

  • 18. Data: 2013-01-23 10:11:52
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-22 20:58, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    il.me

    > Biedny ci on. Zdany jest na łaskę i niełaskę poszczególnych resortów, samemu nie
    mając wpływu na kształt budżetu.

    Ależ ma. Może dać im mniej pieniędzy, niż chcą. Może też zmieniać stawki podatków.

    Teoretycznie mogę sobie wyobrazić, że idzie po prośbie do kolegi ministra żeby ten
    wpisał więcej wpływów z mandatów. Ale hmm... z trudem ;)

  • 19. Data: 2013-01-23 12:24:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości

    >Ależ ma. Może dać im mniej pieniędzy, niż chcą. Może też zmieniać
    >stawki podatków.

    Moze, ale tylko w ministerstwach swojej partii, nie moze podwazac
    zasad koalicji :-P
    Ministerstwo rolnictwa i straz pozarna nie moga dostac mniej niz
    ubieglym roku :-)

    A Lesnik nie podzieli sie swoimi pieniedzmi :-)

    >Teoretycznie mogę sobie wyobrazić, że idzie po prośbie do kolegi
    >ministra żeby ten
    >wpisał więcej wpływów z mandatów. Ale hmm... z trudem ;)

    To akurat wyobrazic sobie najlatwiej.
    Pytanie co dalej ...
    -opozycja, prasa, radio i telewizja beda krzyczec "chca nas okrasc"
    ... lepiej wpisac 0.5mld :-)
    -nie wplynie tyle ile zakladano ...
    a) zmienic budzet i zaciagnac wieksze pozyczki ? przekraczajac 60%
    prog ?
    b) czy ograniczyc wydatki wszystkie ?
    c) a moze skreslic z planu cos od poczatku przewidziane do skreslenia
    ... autostrade :-)
    d) minister odpowiedzialny dostanie nagane ? To na drugi raz powie
    "sp* dziadu" :-)
    e) czy pochwali sie, ze dzieki usilnej pracy ministerstwa na drogach
    jest bezpieczniej ? :-)

    J.

  • 20. Data: 2013-01-23 15:49:25
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-23 12:24, J.F pisze:

    > To akurat wyobrazic sobie najlatwiej.
    > Pytanie co dalej ...

    ano, właśnie

    > -nie wplynie tyle ile zakladano ...

    a potem...

    > d) minister odpowiedzialny dostanie nagane ?

    a Rostowski umyje ręce ;)
    Ja bym na miejscu tego ministra nie był takim "dobrym kolegą" ;)