  • 1. Data: 2015-02-15 17:05:59
    Temat: Piesi chcą móc przechodzić na czerwonym świetle.
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Już ponad 8 tysięcy osób podpisało się pod petycją o depenalizacji
    przechodzenia przez ulicę na czerwonym świetle. Pomysłodawcy akcji chcą
    złagodzenia prawa drogowego. Według nich piesi powinni móc przechodzić
    na czerwonym świetle na własną odpowiedzialność.

    http://www.wykop.pl/ramka/2399050/piesi-chca-moc-prz
    echodzic-na-czerwonym-pod-petycja-podpisalo-sie-juz-
    8000-osob/

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2015-02-15 17:16:13
    Od: rAzor <l...@k...ru>

    W dniu 2015-02-15 o 17:05, KS pisze:
> [...]
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/2399050/piesi-chca-moc-prz
    echodzic-na-czerwonym-pod-petycja-podpisalo-sie-juz-

    Ta, a potencjalny nieszczęśnik, który niechcący skosi idiotę, będzie
    miał satysfakcję, że nie popełnił przestępstwa.
    Włóczenie po sądach, komisariatach i trauma na całe życie to pryszcz.

  • 3. Data: 2015-02-15 17:23:10
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "KS" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/2399050/piesi-chca-moc-prz
    echodzic-na-czerwonym-pod-petycja-podpisalo-sie-juz-

    To jak Panowie (i Panie Kierowcy)? Zbieramy podpisy, że chcemy jeździć 90
    km/h po obszarze zabudowanym tylko z nazwy?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2015-02-15 17:27:29
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    tranet.pl
    *KS" <"mekar[wytnijto]* napisał(-a):

> [...]
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/2399050/piesi-chca-moc-prz
    echodzic-na-czerwonym-pod-petycja-podpisalo-sie-juz-

    mrzonki (na szczęście)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2015-02-15 17:29:10
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/2399050/piesi-chca-moc-prz
    echodzic-na-czerwonym-pod-petycja-podpisalo-sie-juz-

    Ha, w PL nigdy to nie przejdzie. Zawsze bylismy 100 lat za murzynami :)

  • 6. Data: 2015-02-15 17:31:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    KS wrote:

> [...]
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/2399050/piesi-chca-moc-prz
    echodzic-na-czerwonym-pod-petycja-podpisalo-sie-juz-

    jeśli jeździsz zgodnie z przepisami to chcesz powiedzieć, że nie
    zauwazysz pieszego koło przejścia?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2015-02-15 17:36:05
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/2399050/piesi-chca-moc-prz
    echodzic-na-czerwonym-pod-petycja-podpisalo-sie-juz-

    Ja też bardzo chętnie podpiszę.

    Gdzie to?

    --
    MN

  • 8. Data: 2015-02-15 18:41:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:54e0c73b$0$12961$6...@n...neostrad
    a.pl...
> [...]
    >>

    > To jak Panowie (i Panie Kierowcy)? Zbieramy podpisy, że chcemy jeździć 90
    > km/h po obszarze zabudowanym tylko z nazwy?

    I 120 poza?
    Czas by był.
    Gdyby ktoś się odważył wreszcie ruszyć kierowców i zacząć bronić naszych
    braw, mój głos miałby pewny.

  • 9. Data: 2015-02-15 19:11:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik rAzor l...@k...ru ...

> [...]
    > miał satysfakcję, że nie popełnił przestępstwa.
    > Włóczenie po sądach, komisariatach i trauma na całe życie to pryszcz.

    Posadzasz ludzi o skłonnosci samobójcze?

  • 10. Data: 2015-02-15 19:11:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    echodzic-na-czerwo

    > jeśli jeździsz zgodnie z przepisami to chcesz powiedzieć, że nie
    > zauwazysz pieszego koło przejścia?

    Ze co?