  • 31. Data: 2020-02-04 12:15:59
    Temat: Re: Pilot do wzmacniacza
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-02-03 o 10:09, robot pisze:
> [...]
    > I teraz chciałbym jakoś mieć taki pilot do niego.
    > Wystarczy mi, żeby chociaż regulacja głośności była w tym pilocie.
    > Jak dorobić albo dokupić jakiś pilot, który by go obsługiwał.
    > Kupno oryginalnego pilota odpada ze względu na bardzo, ale to powiadam
    > Wam, bardzo niezoptymalizowaną cenę.
    > Jak wykryć w jakim standardzie jest ten pilot?
    > Jak zaprogramować pilot uniwersalny?
    > Mogę porobić jakieś zdjęcia ze środka wzmacniacza,
    > a jak to nie wystarczy, to mogę porobić jakieś inne zdjęcia -
    > - na przykład ściany albo kuchni. Bo innych pomysłów na razie nie mam.

    Do wzmacniacza za 1500 Euroten chyba nie za drogi?
    https://www.remote-control-world.eu/rc-for-audio-hif
    i-vincent-c-12_578/vincent-sv-129-remote-control-rep
    lacement-p-9416

  • 32. Data: 2020-02-04 13:28:35
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-02-04 o 12:15, t-1 pisze:

    > Do wzmacniacza za 1500 Euroten chyba nie za drogi?
    > https://www.remote-control-world.eu/rc-for-audio-hif
    i-vincent-c-12_578/vincent-sv-129-remote-control-rep
    lacement-p-9416

    Ale ja tam widzę pilot do wzmacniacza Vincent SV-129, a mój jest SV-238.

  • 33. Data: 2020-02-04 18:38:11
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-02-04 o 13:28, robot pisze:

    i-vincent-c-12_578/vincent-sv-129-remote-control-rep
    lacement-p-9416

    > Ale ja tam widzę pilot do wzmacniacza Vincent SV-129, a mój jest SV-238.

    W takim razie może tańszy będzie pasował.
    Pasuje bowiem do sv-237, a nie sądzę zeby zmieniali pilota.

    https://www.remote-control-world.eu/rc-for-audio-hif
    i-vincent-c-12_578/vincent-sv-237-remote-control-rep
    lacement-p-6119

  • 34. Data: 2020-02-04 18:43:10
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-02-04 o 18:38, t-1 pisze:

> [...]
    >

    > https://www.remote-control-world.eu/rc-for-audio-hif
    i-vincent-c-12_578/vincent-sv-237-remote-control-rep

    Jako bonus instrukcja SV-238 z opisem także pilota.
    https://www.manualslib.com/manual/394258/Vincent-Sv-
    238mk.html#manual

  • 35. Data: 2020-02-04 19:07:10
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 04.02.2020 o 09:57, robot pisze:

    > Zaraz zaraz. Jam mam Redmi 7. I widziałem tam jakąś funkcję pilota.
    > Jak wrócę do domu to popatrzę o co chodzi.

    Ma na pewno.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 36. Data: 2020-02-05 09:18:23
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-02-04 o 19:07, Cezary Grądys pisze:

    > Ma na pewno.

    Wczoraj szukałem trochę i na razie nie znalazłem.
    Na liście obsługiwanych producentów nie ma oczywiście Vincenta,
    ale będę próbował jeszcze losowo. Nie miałem za dużo czasu wczoraj.
    Próbowałem jeszcze sterowac projektorem Optoma. Też bez powodzenia.

  • 37. Data: 2020-02-05 09:37:13
    Od: robot <a...@o...pl>

> [...]
    lacement-p-9416

    > W takim razie może tańszy będzie pasował.
    > Pasuje bowiem do sv-237, a nie sądzę zeby zmieniali pilota.

    163,6 złotych z przesyłką. No nie wiem. 237 to zupełnie inny wzmacniacz.
    U mnie jest głośność na przyciski, a w 237 na potencjometr. W dodatku 237
    to hybryda, ale to już chyba bez znaczenia.
    Mógłbym poświęcić te dwie stówki. Nawet nie chodzi o nie. Ale wiem jaka byłaby
    moja reakcja gdy nie zadziała.

  • 38. Data: 2020-02-05 09:41:07
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-02-04 o 18:43, t-1 pisze:

    > Jako bonus instrukcja SV-238 z opisem także pilota.
    > https://www.manualslib.com/manual/394258/Vincent-Sv-
    238mk.html#manual

    A dziękuję, dziękuję.

  • 39. Data: 2020-02-06 13:23:54
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 03.02.2020 o 10:09, robot pisze:
> [...]
    > a jak to nie wystarczy, to mogę porobić jakieś inne zdjęcia -
    > - na przykład ściany albo kuchni. Bo innych pomysłów na razie nie mam.
    gdy byłem w podobnej sytuacji, zrobiłem tak. Zdobyłem smartfona z diodą
    ir. ściągnąłem program do obsługi (telewizorów). w programie miałem juz
    parę tysięcy modeli z dość wygodnym wyszukiwaniem. Jak znalazłem taki
    sprzęt w którym działał choć jeden klawisz, to potem z pomocą ludzi z
    tej grupy dorobiłem resztę klawiszy (kody kolejnych były chyba co 256
    czy coś tam) . Potem telefonem nauczyłem pilota uniwersalnego.

    ToMasz

  • 40. Data: 2020-02-06 14:26:27
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-02-06 o 13:23, ToMasz pisze:
> [...]
    kolejnych były chyba co 256 czy coś tam) . Potem telefonem nauczyłem pilota

    No właśnie akurat mam takiego smartfona i jestem na etapie poszukiwania
    chociaż jednego przycisku, który działa. Jak na razie bez powodzenia.
    Zainstalowałem aplikację anymote, oprócz standardowej mi remote.
    W anymote jest nawet Vincent na liście, ale nie działa.

    Dzięki.