  • 41. Data: 2020-02-07 11:58:12
    Temat: Re: Pilot do wzmacniacza
    Od: AS <N...@p...onet.pl>

    W dniu 04.02.2020 o 11:05, robot pisze:

    > Dziękuję za te cenne informacje.
    Gdybyś miał doświadczenie w napisaniu sobie na mikroprocesor aplikacji
    do nadawania kodów IR, to wtedy mógłbym ci podesłać jak wyglądają
    przebiegi tego pilota.

  • 42. Data: 2020-02-07 12:28:19
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-02-07 o 11:58, AS pisze:
> [...]
    kodów IR, to wtedy mógłbym ci podesłać jak wyglądają przebiegi tego pilota.

    Niestety. Nie jestem elektronikiem.
    Ale dziękuje za dobre chęci.

  • 43. Data: 2020-02-07 13:19:59
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    Tu masz stary wątek:

    https://groups.google.com/forum/#!topicsearchin/pl.m
    isc.elektronika/subject$3Apilot$20AND$20authorname$3
    Atomasz/pl.misc.elektronika/W3sLo2FL4CU

    program do telefonu nazywa się irplus. o tyle dobry ze możesz grzebać w
    plikach konfiguracyjnych "pilotów". Są też podane bazy i sposoby w jakie
    można dodać nowego pilota

    ToMasz

  • 44. Data: 2020-02-07 20:11:05
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-02-03 o 10:09, robot pisze:
> [...]
    > a jak to nie wystarczy, to mogę porobić jakieś inne zdjęcia -
    > - na przykład ściany albo kuchni. Bo innych pomysłów na razie nie mam.

    Znalazłem taka stronę z wyszukiwarka kodów producenta pilotów uniwersalnych

    http://wyszukiwarka.elmak.pl/index2.php?jezyk=pl

    Może jest tam twój?

  • 45. Data: 2020-02-10 09:43:48
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-02-07 o 20:11, t-1 pisze:

    > Znalazłem taka stronę z wyszukiwarka kodów producenta pilotów uniwersalnych
    >
    > http://wyszukiwarka.elmak.pl/index2.php?jezyk=pl
    >
    > Może jest tam twój?

    Niestety, nie matam firmy Vincent.
    Dzięki.