  • 1. Data: 2013-09-11 23:05:21
    Temat: Pinokio, Pinokio
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=C8bsOuArRis (34s)

    Wypowiedź sokołowskiego zestawiona z treścią instrukcji obsługi.

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2013-09-12 07:25:18
    Temat: Re: Pinokio, Pinokio
    Od: tá´Ź

    anacron wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=C8bsOuArRis (34s)
    >
    > Wypowiedź sokołowskiego zestawiona z treścią instrukcji obsługi.

    Bez obrazy, ale myślałeś może o leczeniu psychiatrycznym?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2013-09-12 08:25:55
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.09.2013 07:25, t? pisze:

    > Bez obrazy, ale myślałeś może o leczeniu psychiatrycznym?

    Jesteś psychiatrą? :D

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2013-09-12 12:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Bez obrazy, ale myślałeś może o leczeniu psychiatrycznym?

    I o to pyta ktoś, kto co rusza spamuje grupe wpisami o polonezie track
    royu... hihihiihi...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 5. Data: 2013-09-12 19:12:37
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    > I o to pyta ktoś, kto co rusza spamuje grupe wpisami o polonezie track
    > royu... hihihiihi...

    Tyle, że ja się wygłupiam, a on to robi chyba na poważnie. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-09-12 20:20:55
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-09-12 07:25, t? pisze:

    > Bez obrazy, ale myślałeś może o leczeniu psychiatrycznym?

    O co tobie chodzi?

  • 7. Data: 2013-09-12 23:35:43
    Od: tá´Ź

    hisjusz wrote:

    > O co tobie chodzi?

    "O co *Ci* chodzi", naucz się pisać.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2013-09-17 08:16:04
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości

    > "O co *Ci* chodzi", naucz się pisać.

    A Ci? ;-)

    Obie formy są poprawne (pomijam wielkie litery bo to kto jak uważa w kwestii szacunku

    wobec drugiej strony) tylko zależy co chcesz podkreślić/zaakcentować,

    J.