  • 1. Data: 2010-02-19 19:27:57
    Temat: Pionowe gniazdo pod kartę pamięci Compact Flash
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    W ostatniej chwili muszę dodać do swojej płytki gniazdko
    pamięci Compact Flash i nie bardzo mam go gdzie wsadzić.

    Pasowałoby znaleźć gniazdko które nie wymagałoby wsuwania
    karty równolegle przy płytce tylko pionowo na sztorc...

    Czy ktoś z Was widział takie gniazdko CF??

    Jestem tak zdesperowany że właściwie może być
    nawet takie przewlekane, nie musi być SMD :-)

  • 2. Data: 2010-02-19 20:16:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Czy ktoś z Was widział takie gniazdko CF??
    >
    > Jestem tak zdesperowany że właściwie może być
    > nawet takie przewlekane, nie musi być SMD :-)

    Już znalazłem... i to SMD :-)
    Tyco Electronics produkuje dwa takie złącza: 146540-2 lub 5788643-1.
    http://pdf.directindustry.com/pdf/tyco-electronics-a
    ntennas/compactflash-connector/26732-59091.html
    Strona 6 ma rysuneczki :-)

  • 3. Data: 2010-02-19 23:02:43
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Już znalazłem... i to SMD :-)
    > Tyco Electronics produkuje dwa takie złącza: 146540-2 lub 5788643-1.
    > http://pdf.directindustry.com/pdf/tyco-electronics-a
    ntennas/compactflash-connector/26732-59091.html

    A chciałem Ci polecić zrobienie kolejnego PCB z takim "modułem" ;)...

    Konop

  • 4. Data: 2010-02-22 14:49:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Konop" <k...@g...pl> wrote in message
    ntennas/compactflash-connector/26732-59091.html

    > A chciałem Ci polecić zrobienie kolejnego PCB z takim "modułem" ;)...

    W warunkach amatorskich miałoby to może sens, ale nie w produkcji.
    Taka płytka to byłaby kolejna rzecz do zawiadywania kupowania, itp...
    Zupełnie inna para kaloszy w stosunku do wstawienia komponentu na pcb.

  • 5. Data: 2010-02-25 00:25:44
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Pszemol pisze:
> [...]
    > Taka płytka to byłaby kolejna rzecz do zawiadywania kupowania, itp...
    > Zupełnie inna para kaloszy w stosunku do wstawienia komponentu na pcb.

    No rozumiem, że to większy problem, ale gdyby nie było... trzeba by to
    potraktować jako taki "moduł", czyli PCB z przylutowanymi elementami i
    tyle... W sumie często się z tego typu modułów korzysta - moduły
    radiowe, GPS, GSM itp z reguły mają postać płytki PCB z takimi czy
    innymi wyprowadzeniami, często są ekranowane ;)... ja wiem, że producent
    robi to w milionach sztuk i się to opłaca, a zrobienie powiedzmy kilku
    tysięcy już nie... no ale jakbyś nie znalazł, to pewnie byś musiał coś
    takiego wyrzeźbić ;)... zabijałoby ceną ;););)...

    Konop