  • 1. Data: 2010-02-19 15:32:02
    Temat: jaki jest zamiennik
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    potrzebuje zamiennik 2N2222 oraz 1N4001

    co powinienem kupic?

  • 2. Data: 2010-02-19 16:01:06
    Temat: Re: jaki jest zamiennik
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hlmb44$o32$1@mx1.internetia.pl,
    doktorek <q...@m...pl> nabazgrał:
    > potrzebuje zamiennik 2N2222 oraz 1N4001
    >
    > co powinienem kupic?

    http://ag.bocznica.org/

    Włodek

  • 3. Data: 2010-02-19 16:08:42
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    a gdzie mam o to zapytac jak to jest elektronika?

  • 4. Data: 2010-02-19 16:40:06
    Od: "Desoft" <D...@i...pl>

    > potrzebuje zamiennik 2N2222 oraz 1N4001
    >
    > co powinienem kupic?

    Cokolwiek.
    2N2222 to tranzystor NPN małej mocy.
    1N4001 to dioda jednoamperowa.

    --
    Desoft

  • 5. Data: 2010-02-19 16:53:56
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    Użytkownik "doktorek" <q...@m...pl> napisał w wiadomości
    >a gdzie mam o to zapytac jak to jest elektronika?

    Czytałeś tego linka od Włodka? Będę sprawdzał na GOOGLE, czyli wpisujesz w
    google : zamiennik 1N4001, jest 451 wyników w języku polskim....
    pozdrawiam
    Michał Trych

  • 6. Data: 2010-02-19 18:17:17
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Desoft wrote:

    > Cokolwiek.
    > 2N2222 to tranzystor NPN małej mocy.
    > 1N4001 to dioda jednoamperowa.

    I tu się nasuwa pytanie po co zamiennik?
    Autor wątku chyba nie wie jak to działa - idziesz do sklepu i podajesz
    te symbole, gdyby przypadkiem nie mieli (wątpie) to zaproponują
    zamiennik. I kupuje się zwykle po kilka, bo kosztują mniej niż powtórna
    droga do sklepu.

    Mirek.

  • 7. Data: 2010-02-19 18:38:58
    Od: "Desoft" <D...@i...pl>

    Użytkownik "Michał" <x...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "doktorek" <q...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czytałeś tego linka od Włodka? Będę sprawdzał na GOOGLE, czyli wpisujesz w
    > google : zamiennik 1N4001, jest 451 wyników w języku polskim....

    Taaaa, i w żadnym do piątej podstrony konkretnej odpowiedzi.
    TME wyrzuca około 50 diód mogących zastąpić 1N4001, niektóre tańsze od
    1N4007.
    Niedługo będzie tu tak inteligentnie jak na elektrodzie....

    --
    Desoft

  • 8. Data: 2010-02-19 18:45:17
    Od: "Desoft" <D...@i...pl>

    > I tu się nasuwa pytanie po co zamiennik?
    > Autor wątku chyba nie wie jak to działa

    Każdy kiedyś zaczyna.

    - idziesz do sklepu i podajesz
    > te symbole, gdyby przypadkiem nie mieli (wątpie)

    2N2222 kosztuje majątek 2,60 netto dla jednej sztuki
    1N4001 też nie ma w sprzedaży.

    --
    Desoft

  • 9. Data: 2010-02-19 19:05:55
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    bylem w dwoch sklepach i po ciezkich trudach, jak juz znalezli zamiennik to
    tez nie mieli, dlatego pytam o Wasze wskazowki.
    W googlu tez moge poszukac ale wole sie zapytac bo Wy macie wiecej
    doswiadczenia ... i tyle. Dla Was to pierdoly dla mnie nie.

    Bardzo dziekuje Kolegom, ktorzy mi pomogli, temat mysle, ze wyczerpany.

  • 10. Data: 2010-02-19 19:10:44
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Może Desoft trolluje, a może i nie... Ale donosi :

    1.30 za 10 szt (http://www.maritex.com.pl/pl/shop/search?find=2222)

    > 1N4001 też nie ma w sprzedaży.

    czypieńdziesiont za setke.
    (http://www.maritex.com.pl/pl/shop/search?find=1N400
    )

    Ceny netto.

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Life, loathe it or ignore it, you can't like it.