  • 1. Data: 2010-02-19 19:23:29
    Temat: asemblacja do hex
    Od: bdronka <b...@p...gazeta.pl>

    Witam.
    Jaki program polecicie do asemblacji (asm) do hex?
    mam program pod dos'a, nie dziala jednak na windows >=xp...

  • 2. Data: 2010-02-19 23:03:31
    Temat: Re: asemblacja do hex
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    Użytkownik bdronka napisał:
    > Witam.
    > Jaki program polecicie do asemblacji (asm) do hex?

    Jak sama nazwa wskazuje, będzie to pewnikiem jakiś assembler ówentualnie
    ;-) z linkerem.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 3. Data: 2010-02-19 23:03:41
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "bdronka" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Jaki program polecicie do asemblacji (asm) do hex?
    > mam program pod dos'a, nie dziala jednak na windows >=xp...

    A pod DOS-BOX-em, czy jakąś wirtualką...?

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 4. Data: 2010-02-19 23:03:48
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "bdronka" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Jaki program polecicie do asemblacji (asm) do hex?
    > mam program pod dos'a, nie dziala jednak na windows >=xp...

    Ponieważ nie podałeś na jakiego procka, to odpowiedź będzie tak dokładna
    jak pytanie :)

    Np. AVR Studio 4.

  • 5. Data: 2010-02-20 02:01:38
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    bdronka pisze:
    > Witam.
    > Jaki program polecicie do asemblacji (asm) do hex?
    > mam program pod dos'a, nie dziala jednak na windows >=xp...

    Na przykład XASM51.
    Poza tym może ten dosowy nie działa bo to co powinno być DOSie w
    config.sys nie przepisałeś do config.nt (np. FCBS= ilub FILES=)

    MD

  • 6. Data: 2010-02-20 06:33:06
    Od: bdronka <b...@p...gazeta.pl>

    W dniu 20.02.2010 00:03, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "bdronka" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ponieważ nie podałeś na jakiego procka, to odpowiedź będzie tak dokładna
    > jak pytanie :)
    >
    > Np. AVR Studio 4.

    proc: atmel 89c52