  • 1. Data: 2012-03-14 14:04:04
    Temat: Piramidka finansowa
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    Nie wiem czy było czy nie, ale natrafilem na takie oto coś:
    http://www.autopcl.eu/index.php

    Autosystem? Piramida? Czy zwykli naciągacze? Dla mnie śmierdzi na kilometr.
    Może ktoś miał jakąś styczność z tym tu?

    pzdr

    HK

  • 2. Data: 2012-03-14 14:47:12
    Temat: Re: Piramidka finansowa
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/03/2012 13:04, Heinzkalter wrote:
    > Nie wiem czy było czy nie, ale natrafilem na takie oto coś:
    > http://www.autopcl.eu/index.php
    >
    > Autosystem? Piramida? Czy zwykli naciągacze? Dla mnie śmierdzi na kilometr.
    > Może ktoś miał jakąś styczność z tym tu?

    Przecież to jakiś Amway czy inny sramway, tyle że z samochodami.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2012-03-14 14:52:48
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > Przecież to jakiś Amway czy inny sramway, tyle że z samochodami.
    >

    > --
    > Pozdrawiam,
    > Kamil

    Probowalem znaleźć jakiś adres w regulaminie jakieś konkrety ale nic nie
    ma - śmierdzi na kilometr. Swoją drogą ciekawe czy polski dystrybutor
    Volksawgena wie o takim procederze.

    hk

  • 4. Data: 2012-03-14 15:48:15
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/03/2012 13:52, Heinzkalter wrote:

    > Probowalem znaleźć jakiś adres w regulaminie jakieś konkrety ale nic nie
    > ma - śmierdzi na kilometr. Swoją drogą ciekawe czy polski dystrybutor
    > Volksawgena wie o takim procederze.

    Brakuje jeszcze tylko hisotrii pani Barbary z Nowego Sącza, która
    poświęcając tylko godzinę dziennie zarobiła 7000zł w pierwszy miesiąc. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 5. Data: 2012-03-14 18:30:56
    Od: PH <p...@...ustach.abd>

    W dniu 2012-03-14 14:04, Heinzkalter pisze:
> [...]
    >
    > Autosystem? Piramida? Czy zwykli naciągacze? Dla mnie śmierdzi na kilometr.
    > Może ktoś miał jakąś styczność z tym tu?

    To jest biznes z rodzaju, drogi kliencie przystąp do naszego systemi a
    my najpierw cię wydymamy a potem nam jeszcze za to zapłacisz.

  • 6. Data: 2012-03-14 20:37:31
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-03-14 14:52, Heinzkalter pisze:

    > Probowalem...

    Ale kusi cię, co?

    --
    JK

  • 7. Data: 2012-03-14 20:45:53
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Ale kusi cię, co?

    pasek w tedeku na glownej, wiec co sie dziwisz :)

  • 8. Data: 2012-03-14 20:59:17
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-14 14:04, Heinzkalter pisze:

    > Autosystem? Piramida? Czy zwykli naciągacze? Dla mnie śmierdzi na kilometr.
    > Może ktoś miał jakąś styczność z tym tu?

    No ładnie... Jutro pewnie będzie LottoPartnerClub z obiecankami pewnej
    wygranej po atrakcyjnej cenie :-)
    A co na to organy. Przecież czuwają :-)

  • 9. Data: 2012-03-14 20:59:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Heinzkalter" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Autosystem? Piramida? Czy zwykli naciągacze? Dla mnie śmierdzi na
    >kilometr.
    >Może ktoś miał jakąś styczność z tym tu?

    Po przeczytaniu umowy partnerskiej - raczej szeptany marketing typu
    amwaya.

    Oczywiscie niewykluczone ze naciagacze, i klienci zostana bez
    samochodow.
    Calosc nie zacheca :-)

    J.

  • 10. Data: 2012-03-15 05:57:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Heinzkalter wrote:
    > Nie wiem czy było czy nie, ale natrafilem na takie oto coś:
    > http://www.autopcl.eu/index.php
    >
    > Autosystem? Piramida? Czy zwykli naciągacze? Dla mnie śmierdzi na
    > kilometr. Może ktoś miał jakąś styczność z tym tu?

    Boskie szczgólnei ten kontrakt w Rosji zawarty oraz stwierdzenie że jak
    sie uda w europei to będzie. :)

    oraz pieczątka firmy Republic of Scheshele (cy coś w tej deseń) :)

    Kontrakt na dystrybucję zawarty z jakimś autosalonem na kartce a4, dobre.