  • 1. Data: 2009-11-13 06:17:48
    Temat: Warszawa - pokrowiec
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    Potrzebuję kupic pokrowiec do przykrycia moto w garażu pod blokiem (od kurzu
    i niechcianych łapek ;-)) Nie musi byc ani ładny, ani wytrzymały ani
    wodoszczelny. Ma być :) więc spokojnie moje wymagania spełnią takie
    najtańsze jak na allegro za 15-20 PLN. Czy kupię coś takiego w Warszawie w
    któryms sklepie motocyklowym?

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 2. Data: 2009-11-13 10:33:54
    Temat: Re: Warszawa - pokrowiec
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Scyzoryk" <g...@i...pl> wrote:
> [...]
    > wodoszczelny. Ma być :) więc spokojnie moje wymagania spełnią takie
    > najtańsze jak na allegro za 15-20 PLN. Czy kupię coś takiego w

    Sklep akcesoria motocyklowe w Markach.
    Lub kup ode mnie:)
    --
    Glub

  • 3. Data: 2009-11-13 12:45:16
    Od: "maciek" <k...@k...pmj>

    Ja zakupiłem na trampka oxforda w IC, po zniżkach za 50zł. Wychodziło
    wówczas taniej niż na allegro, nie wiem jak teraz. Jak coś to dawaj znać,
    się załatwi.

    Pozdrawiam
    mad.dog
    gg#2668224

  • 4. Data: 2009-11-13 15:46:36
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Sklep akcesoria motocyklowe w Markach.
    > Lub kup ode mnie:)

    napisz na maila co masz do zaoferowania :)

    gradon_m (małpka) interia (dot) pl
    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 5. Data: 2009-11-13 15:48:11
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Ja zakupiłem na trampka oxforda w IC, po zniżkach za 50zł. Wychodziło
    > wówczas taniej niż na allegro, nie wiem jak teraz. Jak coś to dawaj znać,
    > się załatwi.

    ok, jak nie znajde nic tanszego to sie odezwe.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk