  • 1. Data: 2013-11-27 08:53:14
    Temat: Pisemko z GITD + 180 dni na wystawienie mandatu
    Od: a...@g...com

    Witam!

    Dostałem wczoraj pismo z GITD - gdzieś tam kiedyś przekroczyłem prędkość. Wykroczenie
    popełnione 01-04-2013, pismo datowane jest na 04-11-2013, dostałem je wczoraj.

    W opisie stoi, ze jeśli wybiorę Oswiadczenie nr 1 (przyznanie sie) dostane mandat w
    terminie 180 dni od daty popełnienia wykroczenia. Ale przecież minęło więcej...

    Co mi mogą zrobić, jeśli odeśle pismo wskazując opcje nr 1? Tak czy siak zrobiłbym
    własnie to - punktów żadnych nie mam, przekroczenie niewielkie...

    --
    PozdrawiAM!

  • 2. Data: 2013-11-27 08:57:35
    Temat: Re: Pisemko z GITD + 180 dni na wystawienie mandatu
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 26 Nov 2013 23:53:14 -0800 (PST), a...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    własnie to - punktów żadnych nie mam, przekroczenie niewielkie...

    Na pisemko z GITD się po prostu nie odpowiada i już. Przedawni się i tyle.

    --
    Franc

  • 3. Data: 2013-11-27 09:14:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-27, a...@g...com <a...@g...com> wrote:

    > Co mi mogą zrobić, jeśli odeśle pismo wskazując opcje nr 1? Tak czy siak zrobiłbym
    własnie to - punktów żadnych nie mam, przekroczenie niewielkie...

    No i tak to dziala - "a chuj tam, nie mam punktow i to tylko 100 PLN"...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2013-11-27 17:09:51
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.11.2013 08:53, a...@g...com pisze:
    > Tak czy siak zrobiłbym własnie to - punktów żadnych nie mam, przekroczenie
    niewielkie...

    O ja pie....ę...

    --
    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2013-11-27 17:20:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
> [...]
    >Co mi mogą zrobić, jeśli odeśle pismo wskazując opcje nr 1? Tak czy
    >siak zrobiłbym własnie to - punktów żadnych nie mam, przekroczenie

    Co Anacron radzi ?
    Przyznac sie, po czym zlozyc doniesienie do prokuratury za
    przekroczenie uprawnien i wystawienie mandatu po dozwolonym terminie ?
    :-)

    Tylko ... czy w przepisach nie ma gdzies "od ujawnienia" ?

    J.

  • 6. Data: 2013-11-27 17:25:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-11-27 08:53, a...@g...com pisze:
> [...]
    > zrobiłbym własnie to - punktów żadnych nie mam, przekroczenie niewielkie...
    Obraziłeś mnie powyższymi informacjami!!! Jako zadośćuczynienie żądam od
    Ciebie 100zł. Za chwilę dostaniesz numer konta, na który w ciągu 7 dni
    masz wpłacić powyższą kwotę i rozstaniemy się w zgodzie. W przeciwnym
    razie możesz spodziewać się konsekwencji!!!

    Maciek

  • 7. Data: 2013-11-27 22:51:14
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.11.2013 17:20, J.F pisze: