  • 1. Data: 2018-05-06 18:02:36
    Temat: kolejne pół roku za darmo :)
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    pisze w nawiązaniu do dyskusji czy "lepiej" płacić np tylko 25zł za no
    limit (choć czasem razy 4 osoby w rodzinie), czy podobny efekt uzyskać
    za darmo, jedynie kombinując. Więc ja niecały rok przebywałem na
    promocji 90 dni za darmo w tmobile, potem był zaproś znajomego do orange
    przez równe 3 miesiące teraz jest fakt mobile promocja za przeniesienie
    150dni 500zł i 50 giga. czyli 666 minut na miesiąc :)
    co potem? zobaczymy!
    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2018-05-06 22:24:37
    Temat: Re: kolejne pół roku za darmo :)
    Od: z <...@...pl>

    Szkoda życia. :-)

    A potem się naród przyzwyczaja i chce coś za darmo.
    Przychodzi klient do firmy i na bezczela domaga się projektu gratis.
    Człowiek który te projekty robi jest niedochodowy i można mu płacić
    miskę ryżu i rynek się psuje ;-)
    To tak dla uświadomienia że wszystko powinno kosztować dla higieny czy
    sprawiedliwości czy czegoś tam :-)

  • 3. Data: 2018-05-06 23:23:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5aef6485$0$31352$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    rynek się psuje ;-)
    > To tak dla uświadomienia że wszystko powinno kosztować dla higieny czy

    Sprzedam Ci litr mleka (w butelce) za 2 pln,
    a nakrętkę do tej butelki -- dam Ci gratis. ;)
    Przyzwyczaisz się tak, że będziesz u mnie
    często kupował mleko, aby dostać za darmo
    nakrętkę do butelki...

    Ponoć jutro w Lidlu mleko 3.2% -- 1.49 pln za litr.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 4. Data: 2018-05-07 07:15:17
    Od: z <...@...pl>

    Przykłady od czapy kiepsko obrazują chorą rzeczywistość marketingową.
    Zobrazuj jeszcze pozyskiwanie _nowego_ klienta.
    Też się pośmiejemy ;-)

  • 5. Data: 2018-05-07 08:59:41
    Od: h...@g...com

    > teraz jest fakt mobile promocja za przeniesienie
    > 150dni 500zł i 50 giga. czyli 666 minut na miesiąc :)
    > co potem? zobaczymy!
    > Pozdrawiam
    > ToMasz

    "Przeniesienia numeru dokonasz w salonach sieci Play."

    W których to salonach odwiedzonych przeze mnie w ciągu ostatnich 3 tygodni nigdy nie
    ma kart FM.

    --
    Heniek

  • 6. Data: 2018-05-07 13:42:18
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 07.05.2018 o 08:59, h...@g...com pisze:

    > "Przeniesienia numeru dokonasz w salonach sieci Play."
    >
    > W których to salonach odwiedzonych przeze mnie w ciągu ostatnich 3 tygodni nigdy
    nie ma kart FM.

    1. znajdz taki w których mają starteryFM
    2. przenieś do playa na kartę potem do FM i promocja będzie działać.
    szukaj tej kombinacji, na forach internetowych

    ToMasz

  • 7. Data: 2018-05-07 14:26:08
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj ToMasz, 07 maj 2018 w
    news:5af03b9a$0$31353$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > 2. przenieś do playa na kartę potem do FM i promocja będzie działać.
    > szukaj tej kombinacji, na forach internetowych

    A co z tym pkt.?
    2.Z Bonusu, o którym mowa w pkt III.1 nie mogą skorzystać Użytkownicy
    Play lub Red Bull Mobile, którzy zmienią ofertę na Fakt Mobile lub którzy
    przed aktywacją Bonusu zmienią ofertę Fakt Mobile na inną ofertę Play lub
    Red Bull Mobile.

    Poza tym, to nie jest tak, że jak wcześniej przenosiłeś do Play z
    bonusem, to też wyklucza.
    W sumie taka wędrówka po operatorach kiedyś się skończy, bo chyba nie
    można korzystać drugi raz z jakiś bonusów po ponownym przeniesieniu. Tak
    na zdrowy rozum.

  • 8. Data: 2018-05-07 17:43:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >no limit (choć czasem razy 4 osoby w rodzinie), czy podobny efekt
    >uzyskać za darmo, jedynie kombinując. Więc ja niecały rok przebywałem

    Z jednym numerem czy z 4-rema ?

    > potem był zaproś znajomego do orange przez równe 3 miesiące teraz
    > jest fakt mobile promocja za przeniesienie 150dni 500zł i 50 giga.
    > czyli 666 minut na miesiąc :)
    >co potem? zobaczymy!

    Widac takie czasy - mozna za darmo.

    Ale jak sie bedziesz chwalil, to wszyscy tak przejda i sie skonczy :-)

    J.

  • 9. Data: 2018-05-07 17:46:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pueblo" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >W sumie taka wędrówka po operatorach kiedyś się skończy, bo chyba nie
    >można korzystać drugi raz z jakiś bonusów po ponownym przeniesieniu.
    >Tak
    >na zdrowy rozum.

    Potem sie okaze, ze operatorow jest na tyle duzo, ze zanim czlowiek
    wroci do pierwszego, to juz o nim zapomna.

    Zreszta - czy po 2/3/5 latach nie musza zapomniec ? (R/ODO)

    J.

  • 10. Data: 2018-05-07 19:31:47
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 07.05.2018 o 17:46, J.F. pisze:
    > Zreszta - czy po 2/3/5 latach nie musza zapomniec ? (R/ODO)

    Nie do końca.
    Mogą wpisać w regulamin i procedury, że karencja x lat, a przed
    PUODO/UKE dowodzić, że to dla ochrony przed tym, co opisał ToMasz, i
    wszelakimi reklamacjami, i będzie to dopuszczalne.
    Mogą kasować wszystkie dane poza PESEL w bazie "ci już mieli za darmo".

    --
    Alf/red/