  • 1. Data: 2009-08-19 17:18:15
    Temat: aktywacja Prepaida z Orange
    Od: "yaro" <j...@g...pl>

    Witam,

    W jaki sposob aktywowac karte prepaida kupiona przez internet w Orange ?
    na stronie podaje nr zamowienia i kod aktywacji - niestety pisze ze
    nieprawidlowy.
    Dzwonilem do orange mowia ze trzeba czekac 72h, troche to dziwne .......

    --
    yaro

  • 2. Data: 2009-08-19 18:58:54
    Temat: Re: aktywacja Prepaida z Orange
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    yaro wrote:
> [...]
    > nieprawidlowy.
    > Dzwonilem do orange mowia ze trzeba czekac 72h, troche to dziwne .......

    A co się dzieje jak wsadzisz kartę do telefonu i po prostu zadzwonisz
    gdzieś?

    Jakub

  • 3. Data: 2009-08-20 20:04:28
    Od: W <a...@o...pl>

    yaro wystukał, co następuje:

> [...]
    > nieprawidlowy.
    > Dzwonilem do orange mowia ze trzeba czekac 72h, troche to dziwne .......

    w orange maja burdel i im sie lekko 'pozajaczkowaly' te startery - zapewne
    numer otrzymanej karty sim nie zgadza sie z tym ktory podali Ci w mailu
    podeslanym po zamowieniu (;
    Sa dwie opcje - albo ich naciskac na aktywacje (podobno niektorym sie udalo,
    mnie nie) albo wyrzucic starter do kosza (;