  • 11. Data: 2014-08-31 20:24:18
    Temat: Re: Play a Internet z dzierżawionych nadajników
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 31 Aug 2014 14:43:02 +0200, user napisał(a):

    > http://smartfony.play.pl/android/2011/telefon-nie-la
    czy-sie-z-internetem-co-zrobic/

    > "Telefon z aktywną usługą Play Online

    Czy masz usługę Play Online? Pisałeś, że masz Play Unlimited, wiec co się
    stresujesz zupełnie inną usługą? W planach typowo telefonicznych zarówno
    abonamentowych jak i na kartę internet kosztuje tyle samo w sieci operatora
    jak i w roamingu krajowym. Jedyna różnica jest taka, że LTE działa tylko
    przez nadajniki Play - przez Plusa i T-Mobile max. to chyba 3G.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 12. Data: 2014-08-31 20:26:07
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "user" napisał:

    > Można wymusić połączenie z Siecią poza strefą taniego internetu,

    Skąd to wykopałeś? Tzw. "strefy taniego internetu" nie ma już od dobrych 3
    lat.

    JoteR

  • 13. Data: 2014-09-01 11:54:19
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 31 Aug 2014 13:50:33 +0200, user <b...@d...com> wrote:

    >Czy ktoś wie ile kosztuje opcja z korzystaniem z Internetu z nadajników
    >dzierżawionych od Orange, Plus czy T-Mobile ?
    >Chciałbym mieć ciągły dostęp bez ciągłego przełączania domyślnego
    >operatora np przy korzystaniu z nawigacji.
    >Mam formułę PLAY Unlimited i Pakiet smartfon 2GB .

    Po co wypiszywać takie głupoty?
    We wszystkich ofertach głosowych play/redbull, można korzystać na
    nadajnikach każdej sieci bez dodatkowych opłat.
    Jedyny wyjątek to oferta internetowa czyli Play Online gdzie można z
    niej korzystać tylko na nadajnikach własnych Play, zawsze tak było,
    inne sieci w tej ofercie nigdy nie były dostępne.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-09-02 00:08:43
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2014-08-31 16:46, Artur Maśląg pisze:

    > Jak zwykle niedokładnie czytasz i do tego nie bardzo masz pojęcie
    > o czym piszesz. PLAY Unlimited z Pakiet smartfon 2GB działa
    > w roamingu krajowym, nic nie trzeba przełączać i nigdzie internet
    > nie jest dezaktywowany (o ile jest zasięg dowolnego z operatorów
    > krajowych). User wykopał jakiś materiał o Play Online (sprzed 3 lat),
    > który ma niewiele wspólnego z pytaniem...
    >
    > (...)
    >
    > Działa dobrze, bez dorabiana ideologii...

    Dobra, doczytałem i włączyłem roaming krajowy komendą w telefonie.
    Działa a faktycznie kiedyś chyba było to płatne przynajmniej tak mi
    powiedziano w salonie.

  • 15. Data: 2014-09-02 06:15:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "user" <b...@d...com> wrote in message

    > Dobra, doczytałem i włączyłem roaming krajowy komendą w telefonie.
    > Działa a faktycznie kiedyś chyba było to płatne przynajmniej tak mi
    > powiedziano w salonie.

    Ciekawe czy kumpel który miał T-Mobile w USA też nie umiał czegoś
    włączyć :-)