  • 1. Data: 2019-09-02 22:39:47
    Temat: Play - doładowanie nie przedłuża już terminu środków bonusowych
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    Zauważyłem ostatnio, że po doładowaniu karty Playa przez internet nie
    przedłuża się termin ważności środków bonusowych. Jeszcze niedawno
    wydłużało o 30 dni.

    Znacie jakieś sposoby na przedłużanie tego terminu oprócz 10za5?

    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2019-09-03 02:39:10
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    Grzexs wrote:
    > Znacie jakieś sposoby na przedłużanie tego terminu oprócz 10za5?

    Tak znamy i to od dawna, skontaktowac sie ze sraY,
    czyli u zrodla wszelkich hopsztosow i kantow!

    Tu http://bit.ly/2lW9i4R mozesz swoja sperme
    wylac/odchechlac/spuscic etc. (i zlizac)!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf

  • 3. Data: 2019-09-03 16:25:59
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    After serious thinking Grzexs wrote :
> [...]
    > o 30 dni.
    >
    > Znacie jakieś sposoby na przedłużanie tego terminu oprócz 10za5?

    Nie przedłuża bo zmieniły się zasady. Można przedłużyć na 2 sposoby:
    1. doładowanie przez stronę www doladowania.play.pl od 25zł
    2. doładowanie przez apkę play24 na telefonie od 5zł
    Sprawdzone oba sposoby w praktyce.

  • 4. Data: 2019-09-03 23:20:51
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Nie przedłuża bo zmieniły się zasady. Można przedłużyć na 2 sposoby:
    > 1. doładowanie przez stronę www doladowania.play.pl od 25zł
    > 2. doładowanie przez apkę play24 na telefonie od 5zł
    > Sprawdzone oba sposoby w praktyce.

    Dzięki. A czy te zasady są gdzieś zapisane?

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2019-09-04 09:30:52
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    > Dzięki. A czy te zasady są gdzieś zapisane?

    W regulaminach. Co do 1 to masz tu:
    https://www.play.pl/uslugi/ekstra-doladowanie/
    Na dole masz regulamin.
    Co do 2 opcji nie mogę znaleźć regulaminu ale pewnie gdzieś jest.

  • 6. Data: 2019-09-04 10:18:54
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    xxx formulated the question :

    > W regulaminach. Co do 1 to masz tu:
    > https://www.play.pl/uslugi/ekstra-doladowanie/
    > Na dole masz regulamin.
    > Co do 2 opcji nie mogę znaleźć regulaminu ale pewnie gdzieś jest.

    Jednak do drugiej opcji regulaminu nie ma i nie będzie bo oficjalnie
    jest od 25zł też więc to jest taki drobny bug że bonus nalicza od
    doładowania za 5zł.