  • 11. Data: 2017-11-24 15:28:55
    Temat: Re: Play nie dziala w Hiszpanii (Orange), konsultanci nieprzytomni
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 23.11.2017 o 19:24, Liwiusz pisze:

    > Aż do teraz, kiedy to okazało się, że aby ciąć sobie koszty RLAH, to
    > PLOrange zaloguje się tylko do Orange, w kraju, w którym jest Orange.
    > Tmobile do Tmobila, a jak się chce gdzieś indziej zalogować, to albo nie
    > można, albo wielką łaskę robią. A Plusy i Plaje - widać też wybrały
    > sobie tylko niektórych partnerów do współpracy.

    Wreszcie pojąłeś o co biega :-)

    --
    ALEX MR
    "Fratres Militiae Templi, Pauperes Commilitones Christi Templique Salomonis"

  • 12. Data: 2017-11-29 12:26:24
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 22 listopada 2017 16:32:22 UTC+1 użytkownik ALEX MR napisał:

    > A dlaczego miałby się logować do Orange akurat?

    Dlatego, że tak jak pisałem, poza miastami, w górach, tylko ta sieć ma tam zasięg.

    M.

  • 13. Data: 2017-11-29 12:30:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-29 o 12:26, m...@g...com pisze:

    > Dlatego, że tak jak pisałem, poza miastami, w górach, tylko ta sieć ma tam zasięg.

    Co za dziki kraj :)

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2017-11-29 15:10:00
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 29.11.2017 o 12:26, m...@g...com pisze:

    > Dlatego, że tak jak pisałem, poza miastami, w górach, tylko ta sieć ma tam zasięg.

    Orange ma wpuszczać do siebie Play, bo ma tam zasięg. Ciekawy pomysł.

  • 15. Data: 2017-11-29 18:31:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-29 o 15:10, ALEX MR pisze:

    > Orange ma wpuszczać do siebie Play, bo ma tam zasięg. Ciekawy pomysł.

    O matko, nie dość że nie wiesz o czym dyskutujesz, to jeszcze popełniłeś
    drugiego babola, bo nawet źle zakładając o czym jest dyskusja, też
    użyłeś błędnego argumentu nawet jakby uznać, że ta twoja przesłanka (iż
    rozmawiamy o zasięgu Play w Polsce) byłaby prawdziwa.

    Wygrałeś puchar głupoty :)

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2017-11-29 22:06:32
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 29.11.2017 o 18:31, Liwiusz pisze:

    > O matko, nie dość że nie wiesz o czym dyskutujesz,

    Za to ty wiesz znakomicie.

    > to jeszcze popełniłeś
    > drugiego babola, bo nawet źle zakładając o czym jest dyskusja, też
    > użyłeś błędnego argumentu nawet jakby uznać,

    Ja tylko zadałem proste pytanie i jakoś nikt nie umie odpowiedzieć. Ty
    też. Przypomne: "A dlaczego miałby się logować do Orange akurat?" Wybacz
    moją pomyłkę, ale nie sądziłem że odpowiedź na tak proste pytanie
    niektórych przerasta.

    > że ta twoja przesłanka (iż
    > rozmawiamy o zasięgu Play w Polsce) byłaby prawdziwa.

    Ja nie wiem o czym wy rozmawiacie, skoro jakieś zasięgi w Polsce
    widzicie w tym wątku. Ale chyba macie niezłego dilera.

    > Wygrałeś puchar głupoty :)

    Bo liczyłem że uda ci się zrozumieć o co chodzi? Fakt, mój błąd.