  • 1. Data: 2009-03-19 21:49:14
    Temat: Play on Line - problemy w Warszawie
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Play on Line, W-wa Mokotow.
    Czy spadla wam moze od dzis wieczor predkosc internetu?
    Poprzednio mialem predkosci rzedu 600, nawet do 900kb/s. Od wieczora mam
    tylko 150-200kbs. Czy cos sie dzieje?
    TA

  • 2. Data: 2009-03-20 07:49:26
    Temat: Re: Play on Line - problemy w Warszawie
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Play on Line, W-wa Mokotow.
    > Czy spadla wam moze od dzis wieczor predkosc internetu?
    > Poprzednio mialem predkosci rzedu 600, nawet do 900kb/s. Od wieczora mam
    > tylko 150-200kbs. Czy cos sie dzieje?
    pewnie siec zapachana (wykupili wszystkie modemy z e-shopu), pociesze cie ze w
    krakowie (kapelanka - tesco) idzie 200-300kbs (raz w sobote o 7:00am mialem pik
    na 1100kbs) w tym samym miejscu orange free szlo nawt 3900kbss a 3660kbs to szlo
    nawet stabilnie...
    srednio, testowane glownie na filmikach flashowych to orange okolo 8-10x
    szybciej, ale wiadomo w play cyro na rok i abo 45zl a w orange odpowiednik (w
    sensie limitu danych) to chyba 120zl + cyro na 2lata...
    pozdro.
    m.