  • 11. Data: 2009-04-18 19:22:45
    Temat: Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Co nie zmienia faktu, że kultura nakazuje poinformować innych o tym, że
    > zmieniło się numer.

    Przecież numer pozostaje ten sam, więc o czym informować ?

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-04-18 19:30:23
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:gsd9d5$p3l$1@news.onet.pl

    > Przecież numer pozostaje ten sam, więc o czym informować ?

    A np. o tym, że dany numer nie jest u tego operatora co był poprzednio, a w
    wyniku tego dzwonienie pod dany numer może być droższe.
    Może taka praktyka jest Ci obca. Dla moich znajomych jednak to rzecz
    oczywista. Stąd też wiem kto przeniósł się do PF a kto nadal siedzi w Plusie
    oraz Orange.

  • 13. Data: 2009-04-18 19:40:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    > Może taka praktyka jest Ci obca. Dla moich znajomych jednak to rzecz
    > oczywista. Stąd też wiem kto przeniósł się do PF a kto nadal siedzi w Plusie

    Moim znajomym to po prostu wszystko jedno. Poza tym to dosyć szerokie
    grono i raczej nikt sobie nie zaprząta tym głowy kto w jakiej sieci ma
    numer.

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2009-04-18 22:01:50
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "X" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Hehe ciekawe dokąd spier.... może do Orange;)?

    Niestety większość tak, ja tam mam swoją sieć, z oryginalną kartą z 1996
    roku i jakos nie mam zamiaru sie z nią rozstawać.
    Poza tym nie mam zamiaru wchodzić w dyskusje która lepsza itd, ale z
    definicji ery nie trawię, niezależnie od oferty, po prostu nie lubię i już,
    play w reklamach pokazuje jacy oni sa bezgwiadkowi, ale jak co do czego, to
    gwiazdy się w oczach mienią.
    Przem

  • 15. Data: 2009-04-18 22:06:15
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > A ludki z Play mają ogólnie w dupie takich leszczy :) Zwłaszcza jak taki
    > jeden nie wie gdzie dzwoni i się przekona dopiero jak dostanie
    > rachuneczek.

    Za pierwszym razem albo po otrzymaniu esemesa z rozliczeniem rozmowy.
    Wówczas ten kontakt się w jednostronny zmienia.
    Dzwonią ci z playa. Ale w sumie mają taniej, to niech płacą :P

    > Dla użytkownika Play istotne jest to, że to on ma najtaniej do wszystkich,
    > a jak inni płacą więcej to jest to ich problem, niech zmienią sieć na
    > normalną.

    No ja nie byłbym wcale taki szczęśliwy musząc do wszystkich dzwonić samemu
    :P
    Przem

  • 16. Data: 2009-04-18 22:16:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek pisze:
    > Za pierwszym razem albo po otrzymaniu esemesa z rozliczeniem rozmowy.
    > Wówczas ten kontakt się w jednostronny zmienia.
    > Dzwonią ci z playa. Ale w sumie mają taniej, to niech płacą :P

    W Play jestem rok. Nie zaobserwowałem aby mniej do mnie dzwoniono.
    Licznik w telefonie pokazuje mi 68h odebranych połączeń (trochę mnie to
    zszokowało, jak teraz to sprawdziłem). Telefon czysto prywatny.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2009-04-18 23:21:25
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > W Play jestem rok. Nie zaobserwowałem aby mniej do mnie dzwoniono. Licznik
    > w telefonie pokazuje mi 68h odebranych połączeń (trochę mnie to
    > zszokowało, jak teraz to sprawdziłem). Telefon czysto prywatny.

    Ja nie jestem w play, w play jest paru moich znajomych. Jak tylko mogę
    kontaktuję się z nimi innymi sposobami niż przez ich telefon. Każdy z nich
    klnie play aż miło. Podobnego mięcha rzucanego w strone innych operatorów
    nie słyszałem.
    Przem

  • 18. Data: 2009-04-18 23:32:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek pisze:
> [...]
    > kontaktuję się z nimi innymi sposobami niż przez ich telefon. Każdy z
    > nich klnie play aż miło. Podobnego mięcha rzucanego w strone innych

    Do Play przeniosłem się z Ery (byłem tam wiele lat). Jakość rozmów w
    Play jest bez porównania (na +), tak samo zasięg, nieprzerywanie rozmów
    itp. O cenach nie ma nawet co mówić, bo te były (i nadal są)
    niesamowicie konkurencyjne + świetne promocje.

    Na co więc tu przeklinać ? Jutro idę do salonu przenieść drugi numer
    (teraz jest w Plusie).

    Natomiast denny jest internet w Play i tutaj korzystam z Blueconnecta.

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2009-04-19 01:39:43
    Od: "Luke " <m...@W...gazeta.pl>

    > Niestety większość tak, ja tam mam swoją sieć, z oryginalną kartą z 1996
    > roku i jakos nie mam zamiaru sie z nią rozstawać.

    Niech zgadnę: telefon komórkowy też masz oryginalny z 1996 roku i nie chcesz
    się z nim rozstawać?

    --
    Luke

  • 20. Data: 2009-04-19 03:34:10
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Niech zgadnę: telefon komórkowy też masz oryginalny z 1996 roku i nie chcesz
    > się z nim rozstawać?

    Ale masz temat:)) Telefon ja dostaje co rok nowy, mam 10 numerow w sieci
    po 1 gr/minute, do tego 80 minut miesiecznie w sieci i na stacjonarne
    miesiecznie plus 20 minut miesiecznie w programie lojalnosciowym. 10
    numerow po groszu to bardzo duzo, wiec z cala rodzina rozmawiam za 60
    gr/godz. A na rozmowy z innymi wystarcza mi minuty z pakietu. I nawet
    zaden Play nie da mi lepszej oferty. Zreszta klientem dolelowym tego
    operatora jest po prostu inna grupa uzytkownikow ( ta sama co heyah
    zreszta).

    Jingiel