  • 1. Data: 2009-07-21 12:33:37
    Temat: Internet przez GSM na miesiac PLUS lub ERA
    Od: "eisum" <e...@e...ok>

    Potrzebowal bede miec dostep do Internetu (modem=telefon) przez niecaly miesiac
    w sieci Plus lub lepiej Era, poniewaz w telefonie z simlockiem Ery mam 3G.
    Internet bedzie mi potrzebny do przejrzenia kilku stron i wyslania paru maili.

    --
    eisum

  • 2. Data: 2009-07-21 12:47:41
    Temat: Re: Internet przez GSM na miesiac PLUS lub ERA
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    eisum pisze:
> [...]
    > miesiac w sieci Plus lub lepiej Era, poniewaz w telefonie z simlockiem
    > Ery mam 3G. Internet bedzie mi potrzebny do przejrzenia kilku stron i

    No niestety, internet jest czasami potrzebny, ale żeby od razu
    obwieszczać o tym...

    PS.
    Simplus i pakiety?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2009-07-21 13:29:10
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    eisum wrote:
> [...]
    > miesiac w sieci Plus lub lepiej Era, poniewaz w telefonie z simlockiem
    > Ery mam 3G. Internet bedzie mi potrzebny do przejrzenia kilku stron i

    Nie masz wyboru: sam syf i malaria cenowa - Blueconnect na kartę, albo
    Simdata (lub Simplus z pakietami). Ale może wystarczy...

    Jakub

  • 4. Data: 2009-07-21 14:54:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "eisum" <e...@e...ok> napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    > mam 3G. Internet bedzie mi potrzebny do przejrzenia kilku stron i wyslania

    Przecież era zdejmuje za darmo simlocki ze swoich telefonów.

  • 5. Data: 2009-07-23 11:56:11
    Od: "eisum" <e...@e...ok>

    > PS.
    > Simplus i pakiety?

    Mam abo w + i moge aktywowac pakiet 'GPRS Wap' lub 'Private and public GPRS, bez
    WAP' 25MB (4,1PLN), 100MB (8,2PLB), 250 (16,39PLN) lub 500MB (28,69PLN).
    Używał ktoś z Was tych pakietów?

    --
    eisum