  • 11. Data: 2009-05-28 12:46:06
    Temat: Re: Plus -zmiana regulaminu
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Apropo tych zmian w regulaminie Plusa. Mam 3 numery, wszystkie zarejestrowane
    > na moja firme. Kazdy z numerow byl brany w innym czasie (co roku jeden).
    > Wszystkie wziete na promocji + jakis telefon za zlotowke. Czy moge
    > wypowiedziec umowe na 2 numery i jeden sobie zostawic? Czy tez jak mam cos
    > wziete na promocji i do tego na firme to ciezko tak bedzie zrobic.
    Czyli zgadzasz się na nowy regulamin ale zarazem nie zgadasz? :-)
    Pisano już, że albo wszystkie, albo żaden.

  • 12. Data: 2009-05-28 13:44:02
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 27 Maj, 23:15, Flo <f...@N...gazeta.pl> pisze...

    > Z wyjątkiem internetu.
    > Internet tylko na swoich przekaźnikach.

    Jesteś tego pewien, bo z moich informacji wynika co innego?

    Ircys

  • 13. Data: 2009-05-28 13:49:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Ircys pisze:
    > On 27 Maj, 23:15, Flo <f...@N...gazeta.pl> pisze...

    > Jesteś tego pewien, bo z moich informacji wynika co innego?

    Internet mają tylko w zasięgu sieci 3G, a sieć 3G należy do nich, od
    Plusa jej nie dzierżawią.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2009-05-28 14:00:07
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Ircys pisze:

    > Jesteś tego pewien, bo z moich informacji wynika co innego?

    Źródła (czyli Play) chyba raczej nie przeskoczysz. ;)

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 15. Data: 2009-05-28 14:17:40
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 28 Maj, 15:49, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze...

    >    Internet mają tylko w zasięgu sieci 3G, a sieć 3G należy do nich, od
    > Plusa jej nie dzierżawią.

    Gdyby nie było słowa "tylko" to podpisałbym się po tym, a tak to
    jednak
    proszę o jakieś potwierdzenie bo mi się właśnie to nie zgadza.

    Ircys

  • 16. Data: 2009-05-28 14:19:35
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 28 Maj, 16:00, Flo <f...@N...gazeta.pl> pisze...

    > Źródła (czyli Play) chyba raczej nie przeskoczysz.  ;)

    ee.... myślałem, że podasz jakiś konkret :(

    Ircys

  • 17. Data: 2009-05-28 14:57:53
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Ircys wrote:

    > Gdyby nie było słowa "tylko" to podpisałbym się po tym, a tak to
    > jednak
    > proszę o jakieś potwierdzenie bo mi się właśnie to nie zgadza.

    Jeżeli za *internet* rozumiesz możliwość korzystania z oferty Play
    Online, to działa ona w zasięgu sieci Play oraz w roamingu, ale nie
    krajowym (czyli nie działa tam, gdzie Play korzysta z sieci Polkomtela).
    Natomiast pakietowa transmisja danych, dostępna w każdej taryfie, działa
    wszędzie.

    M.

  • 18. Data: 2009-05-28 15:11:37
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Ircys pisze:

    > ee.... myślałem, że podasz jakiś konkret :(

    http://internet.playmobile.pl/maps/
    *Kolorem fioletowym zaznaczony został zasięg 3G na zewnątrz budynków.

    Play OnLine tylko w 3G Play chodzi więc od razu na mapie masz odpowiedź.

  • 19. Data: 2009-05-28 16:31:42
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <4...@g...go
    oglegroups.com>,
    Ircys <i...@p...pl> wrote:

    > On 27 Maj, 23:15, Flo <f...@N...gazeta.pl> pisze...

    > Jesteś tego pewien, bo z moich informacji wynika co innego?

    A skad wziales te swoje informacje?

    Oczywiscie na tym swiecie niczego nie mozna byc pewien.

    TA

  • 20. Data: 2009-05-28 17:39:08
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 28 Maj, 18:31, T...@s...in.the.world wrote:

    > A skad wziales te swoje informacje?

    Maciek już rozwiał wszelkie wątpliwości

    > Oczywiscie na tym swiecie niczego nie mozna byc pewien.

    Ty mnie tu zając nie łap za literówki :)

    Ircys