  • 11. Data: 2012-12-14 17:39:43
    Temat: Re: Płyta MSI K7N2G i jakiś fastTrack w BIOS
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Dec 2012 17:31:48 +0100, ggs napisał(a):

    > A nie ma w tej MSI jakiegos tricku w rodzaju Ctrl+F1 zaraz po wejsciu w
    > BIOS pokazujacego wiecej mozliwych ustawien ?

    Nie próbowałem tego a komp poszedł już do usera :) więc temat stał się mało
    pilny. W każdym razie pilnie oglądałem ten bios w róznych fazach szukając
    jakiegoś dojścia i nic nie znalazłem.
    --
    Jacek

  • 12. Data: 2012-12-14 18:02:23
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Przy włączaniu się kompa z płytą MSI K7N2G na pewnym etapie wykonywania
    > BIOS zgłasza się jakiś FastTrack376 Promise Technology Inc. i serwuje parę
    > komunikatów (po angielsku):
    > -Uwaga FastTrack nie wykrył właściwych przerwań
    > -Sprawdź ustawienia IRQ i upewnij się że slot PCI wspiera operacje
    > BusMaster
    > -Nie podłączono żadnego napędu do kontrolera FastTrack, BIOS jest
    > niezainstalowany.

    Czy w czasie gdy komp wyświetla te komunikaty to gdzieś tam (np. na dole
    ekranu) nie pisze coś w rodzaju "Press F11 to enter Fastrack Utility"?
    Możesz też napisać maila do supportu MSI z pytaniem o to. Albo wyłącz
    wbudowane w chipset kontrolery IDE i sprawdź co wtedy płyta wyświetla (jak
    jej zbraknie własnych kontrolerów to może wyświetli coś więcej o kontrolerze
    Fastracka).

  • 13. Data: 2012-12-14 18:41:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Dec 2012 18:02:23 +0100, maX napisał(a):

    > Czy w czasie gdy komp wyświetla te komunikaty to gdzieś tam (np. na dole
    > ekranu) nie pisze coś w rodzaju "Press F11 to enter Fastrack Utility"?
    Nie ze mną te numery, Bruner :)
    > Możesz też napisać maila do supportu MSI z pytaniem o to.
    Eeeeee.... :)
> [...]
    > jej zbraknie własnych kontrolerów to może wyświetli coś więcej o kontrolerze
    Nie próbowałem, ale sam przyznasz że to głupie :)

    --
    Jacek