  • 1. Data: 2009-06-20 17:47:10
    Temat: Plyta glowna pod tanie AMD
    Od: "TomKus" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Doradzcie, jak najlepiej niedrogim kosztem zmodernizowac komp.
    Zalozenie - Phenom X3 8450 lub 8650
    Plyta glowna.. i tu wymiekam.
    Po pierwsze - zintegrowana grafika. Docelowo bedzie wlozona zewnetrzna.. ale
    nie wczesniej niz za 2-3 miesiace. Wiec poki co szukam ze zintegrowana.
    Chipset - i tu juz sie pogubilem.
    Po pierwsze - nvidia czy AMD?
    nforce 630 czy AMD 740G? Czy tez uznac te za przestarzale i wybierac miedzy
    nforce 8200 a AMD 790G? A moze jeszze co innego?
    Bede wdzieczny za wszelkie rzeczowe sugestie

  • 2. Data: 2009-06-20 20:27:32
    Temat: Re: Plyta glowna pod tanie AMD
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 20 Jun 2009 17:47:10 +0000 (UTC), TomKus napisał(a):

> [...]
    > nforce 8200 a AMD 790G? A moze jeszze co innego?
    > Bede wdzieczny za wszelkie rzeczowe sugestie

    Nabyłem niedawno Gigabyte GA-MA790GP-DS4H z zamiarem dokupienia później
    grafiki ale po sprawdzeniu wydajności zostaje na HD3300. W Crysisa nie
    pograsz ale jak na wbudowaną bardzo przyzwoita grafika.

  • 3. Data: 2009-06-21 08:39:58
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Sat, 20 Jun 2009 22:27:32 +0200, Leszek K. napisał(a):

    > Nabyłem niedawno Gigabyte GA-MA790GP-DS4H z zamiarem dokupienia później
    Tanio chyba miało być... ;)
    Ostatnio o AsRock'ach często "się pisze" -> AsRock A780GXH
    --
    Marcin

  • 4. Data: 2009-06-21 11:00:58
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 20-06-2009 o 19:47 TomKus napisał na pl.comp.pecet:

    > Doradzcie, jak najlepiej niedrogim kosztem zmodernizowac komp.
    > Zalozenie - Phenom X3 8450 lub 8650

    Hitem na dziś jest Phenom II x2 i próba odblokowania pozostałych rdzeni.
    Oczywiście gwarancji nie ma, ale i tak zostaje nam bardzo wydajny, udany
    procesor (czego nie można powiedzieć o Phenom X3).

    Do odblokowania rdzeni potrzebny jest mostek co najmniej SB710 i tutaj
    ktoś dobrze trafił, ponieważ AsRock A780GXH spełnia te wymagania.
    Ponadto posiada bardzo wydajny jak na integrę układ graficzny HD3200.
    Chipset 780G ma najlepszy stosunek "jakości" do ceny.

    Dodam jeszcze, że jest możliwość pracy z drugą kartą graficzną w tzw.
    Hybrid CrossFire. Niestety ograniczone tylko do dwóch modeli kart:
    Radeon HD 3450, Radeon HD 3470, ale może komuś to wystarczy...

    Wiesław
    Opera Mail

  • 5. Data: 2009-06-21 12:52:31
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl>

    Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Hitem na dziś jest Phenom II x2 i próba odblokowania pozostałych rdzeni.
    > Oczywiście gwarancji nie ma, ale i tak zostaje nam bardzo wydajny, udany
    > procesor (czego nie można powiedzieć o Phenom X3).

    No ok, ale ja nie mowilem o hitach:) Phenom II X2 jest niemal o polowe drozszy
    niz X3

  • 6. Data: 2009-06-21 13:22:31
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 21-06-2009 o 14:52 napisał na pl.comp.pecet:

    > No ok, ale ja nie mowilem o hitach:) Phenom II X2 jest niemal o polowe
    > drozszy niz X3

    Z tego co mi wiadomo to jest droższy o ok 100zł, a późniejsze zadowolenie
    i brak rozczarowania jest dla mnie bezcennne. A tak w ogóle - miały być
    sugestie to są. I tak każdy zrobi co zechce. Athlon 64 X2 7750 jest jeszcze
    tańszy :)

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 7. Data: 2009-06-22 07:20:25
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 10:39:58 +0200, MarcinCz napisał(a):

    > Tanio chyba miało być... ;)
    > Ostatnio o AsRock'ach często "się pisze" -> AsRock A780GXH

    To kup coś na 780GX, ale Gigabyta albo Asusa. Różnice w cenie są
    niewielkie, a co firmowa płyta to firmowa.

  • 8. Data: 2009-06-22 18:44:27
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 09:20:25 +0200, Leszek K. napisał(a):

    > To kup coś na 780GX, ale Gigabyta albo Asusa. Różnice w cenie są
    > niewielkie, a co firmowa płyta to firmowa.

    Eghm... Żartujesz chyba.
    Jakbym ja chciał coś "firmowego" to kupił bym DFI :) . Teraz mam taniego
    Foxconna i też działa. Wszystko to i tak z tego samego wora składanego
    chińskimi rączkami a o tym jaka płyta jest dobra w danej cenie decyduje
    chyba konkretny model a nie "firma".
    --
    Marcin