  • 1. Data: 2011-01-28 09:58:23
    Temat: Png fix swiruj czy ie ?
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Mamy pacjenta: http://tol.home.pl/perfekt/strona/

    Pod IE 6 plik tlo_top.png nie ma przezroczystosci, ale tylko w miejscu,
    w ktorym jest wstawiony: #middleTla. Jak wrzuce go do div'a wyzej jest
    ok. Dlaczego?

    I 2 sprawa. #klienci wyswietla jakies dziwne tlo pod ie 6 (pare odcieni
    rozne, niz grafiki) podczas gdy cala reszta wyswietla tlo tego div'a
    prawidlowo. Dlaczego?

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 2. Data: 2011-01-29 15:09:03
    Temat: Re: Png fix swiruj czy ie ?
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ihu405$mcu$1@inews.gazeta.pl...
    > Witajcie,
    > Pod IE 6 plik tlo_top.png nie ma przezroczystosci,

    Pod IE6 ogolnie obsluga plikow png jest zla. Rozwiazanie: albo nie stosowac png,
    albo zastosowac obejscie js.
    Sa rozne skrypty - ja zazwyczaj stosuje DD_belatedPNG_0.0.8a-min.js

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 3. Data: 2011-01-29 15:38:58
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:ihu405$mcu$1@inews.gazeta.pl...

    Jeszcze jedna sprawa. W komentarzu warunkowym masz:
    <!--[if lt IE 7.]>

    Kropke nadmiarową masz.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 4. Data: 2011-01-30 18:20:14
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-01-29 16:38, Gabriel Zastawnik pisze:

    > Użytkownik "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Jeszcze jedna sprawa. W komentarzu warunkowym masz:
    > <!--[if lt IE 7.]>
    >
    > Kropke nadmiarową masz.

    Dzieki za informacje. Twoja propozycja zatrybila od strzalu.

  • 5. Data: 2011-01-31 00:50:32
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    http://pornel.net/pnghowto#sec30

    --