  • 21. Data: 2012-03-13 00:36:44
    Temat: Re: Po co te hasła?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > No to provisioningu w tej pierwszej raczej nie było. Mogę za to,
    > poza paznokciami, dać sobie obciąć nawet włosy. Ale widzę, że na
    > własnej pamięci nie mogę polegać. Przy najbliższej okazji obejrzę
    > dokładnie ten modem. Jak kto bardzo zainteresowany, mogę nawet
    > gdzieś go w sieci wystawić celem zwiedzenia zabytku (tylko proszę
    > nie zapominać o kapciach).

    Mi z kolei został spadek po IDSL ;-) Kiedyś chciałem nawet fakturę za
    skłądowanie wystawić, ale jakoś mi przeszło ;-)

  • 22. Data: 2012-03-13 00:47:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Bebenek napisał:

    > Mi z kolei został spadek po IDSL ;-) Kiedyś chciałem nawet fakturę
    > za skłądowanie wystawić, ale jakoś mi przeszło ;-)

    Tepsa się w to bawiła? Nie wiedziałem. Ja mam za to modem HDSL od
    jakiegoś dziwnego operatora, co zapuszczał przez to net po linni
    dzierżawionej. Operator narobiwszy jakichś szwindli zwiał w popłochu
    zostawiając sprzęt. A on nawet nie był taki tani.

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2012-03-13 09:07:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach> writes:

    > Gdyż ADSL jest "odseparowane" od linii i jest podłączane do DSLAM'a "anonimowo".

    To jest decyzja biznesowa, a nie wymóg sprzętowy.

    > Dodatkowo można oszczędzać adresy IP.

    Non sequitur.

    MJ

  • 24. Data: 2012-03-13 11:19:26
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    Mam jeszcze tamtego Siemensiaka (a były jeszcze ciut nowoczesniejsze Lucki w
    obiegu)- jak podpowiesz, jak tam wejść, to chętnie się pobawię w wolnej
    chwili.
    Ale parę to raczej odpinają od DSL (no sporo czasu minęło od rezygnacji,
    więc zapewne odpięli ;))
    Wbrew obiegowym opiniom to na Neostradę narzekałem najmniej ze wszystkich
    uzywanych providerów.
    Niestety w pewnym momencie stali się za drodzy w porównaniu z różnymi
    Media..., Super..., ...netami.

    -----
    > Kto nie ma, ten nie ma.
    > Mnie jeszcze został modem po tej pierwszej neostradzie.
    > Jak się zna tajne tepsiane hasło, to ma się do niego dostęp.
    > Owszem, można wpisać login i hasło oraz ustawić parę rzeczy, a wtedy
    działa we współczesnej neostradzie.
    > Ale po twardym resecie chyba jest ustawiony w jakimś bezloginowym trybie.
    > Nie dam sobie za to uciąć niczego więcej niż paznokcie, tak mi się tylko w
    pamięci kołacze. Nie mam też w tej chwili tego modemu pod ręką, ale w ciągu
    kilku dni jestem w stanie sprawdzić co trzeba.

  • 25. Data: 2012-03-13 11:47:26
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "B.G" <z...@w...com.eu> napisał w wiadomości
    > To proste, po to jest login i hasło, aby było wiadomo kto wyśle przez "anonimowy"
    formularz na stronach p01icji zawiadomienie o
    > podłymułorzeniu br0mby (albo śmierdzącego dorsza) po fotelem jakiegoś
    ministra(nta).
    > I dobrze że decyduje o tym para user/pass a nie numer portu, do którego mógł się
    przecież komuś podpiąć pajęczarz.

    Pajęczarz do takich celów to by raczej wybrał 202122 i ppp/ppp.

    Piotr

  • 26. Data: 2012-03-13 15:06:25
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik PiotRek napisał:
    > Użytkownik "B.G" <z...@w...com.eu> napisał w wiadomości
    >
    > Pajęczarz do takich celów to by raczej wybrał 202122 i ppp/ppp.

    Póki jeszcze działa, to może i wybrałby :-).

    Przemek

  • 27. Data: 2012-03-13 16:20:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" napisał w wiadomości

    >Póki jeszcze działa, to może i wybrałby :-).

    A ta transmisja po DSL jest jakos ambitnie szyfrowana, czy kazdy
    elektronik obyty z ta technika moze sobie urzadzenie do posluchiwania
    zrobic i na slupie zebrac wiele loginow ?

    J.

  • 28. Data: 2012-03-13 21:24:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> writes:

    > Wiem, że DSLAM też może być ustawiony na różne prędkości. Ale często
    > widywałem, że jest ona ustawiona dużo wyżej niż prędkość z umowy.

    Mam wrażenie że w Neostradzie i InternetDSL (czy jak to się tam nazywa)
    szybkość portu jest ustawiona typowo na minimum potrzebne do wywiązania
    się z umowy). Kiedyś tak nie było.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 29. Data: 2012-03-13 21:45:19
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > A ta transmisja po DSL jest jakos ambitnie szyfrowana, czy kazdy
    > elektronik obyty z ta technika moze sobie urzadzenie do posluchiwania
    > zrobic i na slupie zebrac wiele loginow ?

    Jasne że może, ale to nieco trudniejsze niż podsłuchanie rozmowy
    telefonicznej.

    Dodatkowo hasła są (mogą być) szyfrowane podczas przesyłania ich
    w sesji - albo trzeba podstawić własną sesję (jeśli da się wymusić
    na kliencie PAP), albo podpiąć się pod zestawioną sesję - aktywna
    ingerencja w obu przypadkach.

    Jeśli ktoś ma gotowe moduły ADSL to sprawa jest dość prosta, sytuacja
    podobna do PPPoE.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 30. Data: 2012-03-13 22:43:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krzysztof Halasa napisał:

    > Mam wrażenie że w Neostradzie i InternetDSL (czy jak to się tam nazywa)
    > szybkość portu jest ustawiona typowo na minimum potrzebne do wywiązania
    > się z umowy). Kiedyś tak nie było.

    Rzadko ostatnio widuję łącza tepsy, to co napisałem, odnosi się do
    "kiedyś". Ale coś w tym może być -- w tej chwili w domu łącze WLR
    synchronizuje mi się na 21738/1023 kbps (down/up), a słyszę jak
    czasem okoliczna ludność się skarży, że tepsa nie chce im podnieść
    prędkości.

    --
    Jarek