  • 1. Data: 2010-03-15 15:56:40
    Temat: [PoRD] Art. 49. 1. Zabrania sie zatrzymania pojazdu...
    Od: "nootropil" <a...@n...prawdziwy>

    ...1) na przejezdzie kolejowym, na przejezdzie tramwajowym, na skrzyżowaniu
    oraz w odległosci
    mniejszej niż 10 m od przejazdu lub skrzyżowania

    Jak nalezy liczyc te 10 metrow od skrzyzowania? Znalazlem jedna definicje
    ktora wydaje mi sie byc sensowna ale niestety nie mam zrodla - czy jest to
    okreslone w jakims rozporzadzeniu? Oto definicja: Obręb skrzyżowania liczy
    się 10 m od punktu przejścia linii prostej krawężnikowej w łuk.

    --
    nootropil

  • 2. Data: 2010-03-15 16:18:33
    Temat: Re: [PoRD] Art. 49. 1. Zabrania sie zatrzymania pojazdu...
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > linii prostej krawężnikowej
    ^^^^^^^

    Rzadko się spotykam z takim krawężnikiem

  • 3. Data: 2010-03-15 16:22:39
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > okreslone w jakims rozporzadzeniu? Oto definicja: Obręb skrzyżowania liczy
    > się 10 m od punktu przejścia linii prostej krawężnikowej w łuk.

    kiedys mnie obwinili za takie tam pierdoly gdzie trzeba liczyc metry.

    strasznik zeznal, ze oni sa po kursie oceny odleglosci na oko i ze jak on
    oceni, ze jest mniej to daje mandat ;)

    a powolany biegly powiedzial, ze to nie takie proste bo mozna liczyc np. po
    planach (odczytac z planow) ale kierowca ich nie ma, mozna przyjac kreski
    pod sygnalizatorem, mozna przyja slupek sygnalizatora a rownie dobrze mozna
    przyjac koniec pasow przejscia dla pieszych

    generalnie auto ma nie zaslaniac tego co ma byc widac czyli musi byc
    zaparkowane bezpiecznie

    Na koncu i tak jest, ze musi tez zachowac 10 metrow od przejacia wiec
    latwiej liczyc od pasow.

    Tylko co w przypadku gdy skrzyzowanie jest 3 ramienne i parkujesz w miejscu
    gdzie nie ma 4 drogi. Nie ma ani pasow, ani zagiecia kraweznika.

    Icek

  • 4. Data: 2010-03-15 18:57:41
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "nootropil" <a...@n...prawdziwy> napisał w wiadomości
> [...]
    > okreslone w jakims rozporzadzeniu? Oto definicja: Obręb skrzyżowania liczy
    > się 10 m od punktu przejścia linii prostej krawężnikowej w łuk.

    Nie. Poczytaj co to jest skrzyżowanie, narysuj sobie to mniej więcej
    będziesz wiedział.
    neelix

  • 5. Data: 2010-03-15 18:59:25
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > skrzyżowaniu

    > kiedys mnie obwinili za takie tam pierdoly gdzie trzeba liczyc metry.
    > strasznik zeznal, ze oni sa po kursie oceny odleglosci na oko i ze jak on
    > oceni, ze jest mniej to daje mandat ;)

    Ten strażnik to pustak.

> [...]
    > zaparkowane bezpiecznie
    > Na koncu i tak jest, ze musi tez zachowac 10 metrow od przejacia wiec

    Ciepło, ciepło. :-)
    neelix

  • 6. Data: 2010-03-15 23:36:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "nootropil" <a...@n...prawdziwy> napisał w wiadomości
    >
    > Nie. Poczytaj co to jest skrzyżowanie, narysuj sobie to mniej więcej
    > będziesz wiedział.

    Dawno juz tu jestes? Kiedys, jak czesciej zagladalem mniej bylo takich
    dziwakow.

  • 7. Data: 2010-03-16 10:01:02
    Od: fv <f...@c...com>

    Ghost wrote:

    > Dawno juz tu jestes? Kiedys, jak czesciej zagladalem mniej bylo takich
    > dziwakow.

    Ponad rok. Uaktywnił się w okolicach wprowadzenie obowiązkowych świateł przez cały
    rok.

    To jest taka grupa, że trudno odróżnić trolla od zwykłego głupka. (nikogo konkretnego
    nie mam na myśli)

    --
    fv

  • 8. Data: 2010-03-16 11:40:47
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dawno juz tu jestes? Kiedys, jak czesciej zagladalem mniej bylo takich
    > dziwakow.

    I ignorantów, ale nie jest to komentarz do autora wątku.
    neelix

  • 9. Data: 2010-03-16 11:48:18
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    > Ponad rok. Uaktywnił się w okolicach wprowadzenie obowiązkowych świateł
    > przez cały rok.
    > To jest taka grupa, że trudno odróżnić trolla od zwykłego głupka. (nikogo
    > konkretnego nie mam na myśli)

    Ale można odróżnić człowieka myślącego od pustaka(nikogo konkretnego nie mam
    na myśli). A chociaż wiesz ile ponad rok? No i kolejny co mało wie a głos
    zabiera(nikogo konkretnego nie mam na myśli). ;-) A teraz na poważnie. Skoro
    nie jesteś trolem i głupkiem to powinieneś znać odpowiedź i jej udzielić, a
    nie dla ukrycia własnej niewiedzy robić prymitywne wycieczki do kogoś kto
    wskazuje drogę i naprowadza na ślad.
    neelix

  • 10. Data: 2010-03-16 11:53:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > I ignorantów

    Gratuluje szczerosci i dystansu do siebie.