  • 111. Data: 2009-09-29 17:44:29
    Temat: Re: Pocz?tki internetu optycznego w PL
    Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net

    > Wystarczy że operator poda mi kilka hostów z których te 120mbit/s
    > robią :) skoro oferuje takie łącza to wie gdzie prowadzą :)
    skad taki (bledny) wniosek ? moze jeszcze operator powinien udostepniac
    liste hostow z ktorych szybciej filmy leca ? bez przesady...
    --
    Robert CyberM

  • 112. Data: 2009-09-29 18:38:16
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 29.09.2009 cyber_no_@_spam_sarocom.net <cyber_no_@_spam_sarocom.net> napisał/a:
    > skad taki (bledny) wniosek ? moze jeszcze operator powinien udostepniac
    > liste hostow z ktorych szybciej filmy leca ? bez przesady...

    A dlaczego zakłądasz, że każdy to złodziej i chce kraść ? bez przesady...

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 113. Data: 2009-09-29 19:27:15
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Tomasz Ziec pisze:

    > Wszystko zależy pewnie od woluminu jaki u nich wykupujesz. Z własnego
    > doświadczenia muszę przyznać iż nie tylko przestrzega SLA ale także
    > szybko rozwiązuje awarie. Ale jak mówiłem, to pewnie zależy od tego
    > ile bierzesz i jak dla nich jesteś "ważny".
    > T.

    Mam niezbyt ciekawe doświadczenie z jakością łącza xxxMbps od nich
    niestety, stąd moje zdziwienie. Co do szybkości usuwania awarii, to też
    nic dobrego powiedzieć nie mogę. Generalnie wypadają gorzej niż Crowley
    w czasie wielkich padów, bo wtedy zwykle dostęp był, tylko zdegradowany,
    a Netia potrafi wyłączyć się całkowicie na kilka h bez zapowiedzi,
    jakichkolwiek informacji, niczego... Ale może ja mam pecha. ;)

    --
    Sławek Lipowski

  • 114. Data: 2009-09-29 19:34:31
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    crazy bejbi pisze:

    > ja też, tylko, że nie ustawisz dla niego dsl.cz na wyłączność. też mam
    > Klientów co mają 4Mbps i jak mieli 3,95 na dsl.cz to zadzwonili
    > poinformować - na razie nie reklamować :)
    >
    > wojtek

    A ja dalej będę się upierał, że umowa indywidualna z operatorem UPC nie
    daje klientowi prawie żadnych gwarancji (przepustowość do itp.) i że
    klient podpisując ją powinien zdawać sobie z tego sprawę. To jest
    bardziej umowa dżentelmeńska. Jeśli ISP się z niej nie wywiązuje, to
    tracę do niego zaufanie i zmieniam. Proste.

    Jeśli chcę mieć gwarancję, to podpisuję umowę SLA z operatorem, płacę 50
    razy tyle za łącze i mam podstawy do egzekwowania tego, co w SLA jest
    zapisane, bo trzeba mieć na uwadze, że SLA tez bywają różne...

    --
    Sławek Lipowski

  • 115. Data: 2009-09-29 20:17:45
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Tue, 29 Sep 2009 21:34:31 +0200, Sławek Lipowski napisał(a):
    /..../
    > Jeśli chcę mieć gwarancję, to podpisuję umowę SLA z operatorem, płacę 50
    > razy tyle za łącze i mam podstawy do egzekwowania tego, co w SLA jest
    > zapisane, bo trzeba mieć na uwadze, że SLA tez bywają różne...

    Ja nie wyobrażam, sobie darcia kotów z UPC ze 20 zł miesięcznie czy 30.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 116. Data: 2009-09-29 21:06:51
    Temat: Re: Początki internetu optycznego w PL
    Od: Sylwester Zarębski <kenjiro_usun@spam_irc.pl>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 21:32:55 +0200, Paweł Rohde napisał(a):
    > Sylwester Zarębski pisze:
    [...]
    > Ja dywaguję na temat klienta przysłowiowego Kowalskiego, który ma
    > 120Mbit w domu.
    > Zresztą, mając łącze operatorskie nie wybierałbym(byś?) się do UOKiK?

    Tu mnie masz. Każdy Kowalski jest inny, a ja mówię za siebie :).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 117. Data: 2009-09-29 21:53:50
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > skad taki (bledny) wniosek ? moze jeszcze operator powinien udostepniac
    > liste hostow z ktorych szybciej filmy leca ? bez przesady...

    Dlaczego błędny? Ssam torrentem z 500 źródeł, co za problem mieć od nich
    sumaryczne 120? Czemu filmy? RAID robiący 120 nie jest dziś niczym
    wymagającym i kosztownym więc nie wiem o co chodzi.
    Robi - jest ok, nie robi ani razu przez 3 dni - op daje ciała.
    Max 120 nie oznacza - nie zrobisz tego nigdy, oznacza przy sprzyjających
    warunkach wystepujących np 1h/24 robisz to. Źródła nie są problemem,
    może to być 1000 neostrad.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 118. Data: 2009-09-30 07:40:03
    Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net

    > Dlaczego błędny? Ssam torrentem z 500 źródeł, co za problem mieć od nich
    ano dlatego ze to nie zadanie Operatora szukac Ci wydajnych zrodel i w tym
    kontekscie byla moja wypowiedz. co, kto i skad sciaga nie ma tu znaczenia.

    Lukasz: nigdzie nie sugerowalem kradziezy, kontekst wypowiedzi j/w. (piszac
    filmy mialem na mysli raczej wieksze ilosci danych ot taki skrot myslowy)
    --
    Robert CyberM

  • 119. Data: 2009-09-30 07:42:19
    Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net

> [...]
    > a Netia potrafi wyłączyć się całkowicie na kilka h bez zapowiedzi,
    > jakichkolwiek informacji, niczego... Ale może ja mam pecha. ;)
    to niestety u nich norma, informacji "przed" brak, "w trakcie" brak
    mozliwosci kontaktu to norma, "po" przepraszamy nie slyszalem.
    --
    Robert CyberM