  • 11. Data: 2018-08-08 08:26:39
    Temat: Re: Podarunek
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-07 o 21:00, RadoslawF pisze:

    > Ona są zdolne do działania zanim do tego kiosku trafią.

    Dopóki nie zarejestrujesz, to ani nie zadzwonisz, ani nie odbierzesz numeru.

    > Rejestracja to problem operatora, tyle że nie wiemy czy
    > operator ma obowiązek robić ksera dowodu czy sprawdzać
    > prawdziwość podanego pinu.

    Straszne bzdury piszesz. I chyba nawet nie wiesz, co to jest pin.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2018-08-08 11:32:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-08 o 08:26, Liwiusz pisze:

    > Dopóki nie zarejestrujesz, to ani nie zadzwonisz, ani nie odbierzesz
    > numeru.

    A czytałeś poprzednie posty czy znowu robisz za keyboard woriora?
    Zarejestrował na wymyślone nazwisko.

    > Straszne bzdury piszesz. I chyba nawet nie wiesz, co to jest pin.

    Dałem ci okazję do poprawienie. I z braku wiedzy tego
    nie zrobiłeś. Jak zwykle.
    Ale za to sobie potrollowałeś.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2018-08-08 11:43:07
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > A czytałeś poprzednie posty czy znowu robisz za keyboard woriora?
    > Zarejestrował na wymyślone nazwisko.

    że niby ja na wymyślone? Pisząc 'z głowy' miałem na myśli podyktowałem, nie
    pokazywałem żadnego dokumentu potwierdzającego owe dane- a były one w 100%
    prawdziwe- wtedy jeszcze nie wiedziałem czy za chwilę bezie chciała dowód;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 14. Data: 2018-08-08 11:54:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-08-08 o 11:43, tck pisze:

> [...]
    > nie pokazywałem żadnego dokumentu potwierdzającego owe dane- a były one
    > w 100% prawdziwe- wtedy jeszcze nie wiedziałem czy za chwilę bezie

    SIM działa od razu po zakupie?

    Robert

  • 15. Data: 2018-08-08 12:37:21
    Od: p...@g...com

    To zależy. Na poczcie klepią chyba bezpośrednio do systemu bo po powrocie do domu już
    działała ale system offline (z zeszytem ma większą bezwładność). Rejestrowanie
    kolejnej karty (plus) praktycznie bez opóźnienia.

  • 16. Data: 2018-08-08 14:37:06
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > SIM działa od razu po zakupie?
    >
    > Robert

    po 10 min jak już wróciłem do domu tak

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 17. Data: 2018-08-08 15:26:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-08 o 11:32, RadoslawF pisze:

    > A czytałeś poprzednie posty czy znowu robisz za keyboard woriora?
    > Zarejestrował na wymyślone nazwisko.

    Jest nawet zostawiony cytat o co chodzi, a ty nadal udowadniasz, żeś
    nieczytaty - przecież nie chodzi o rejestrację na wymyślone nazwisko,
    tylko o rejestrację "w zeszycie", która ma nie przeszkadzać w działaniu
    numeru, bo jak sam radoslawf-owałeś (czyli pieprzyłeś głupoty) numery
    mają rzekomo działać jeszcze przed trafieniem do kiosku.

    > Dałem ci okazję do poprawienie. I z braku wiedzy tego
    > nie zrobiłeś. Jak zwykle.
    > Ale za to sobie potrollowałeś.

    Ale po co cię poprawiać? Piszesz bzdury, nie znasz się, a się
    wymądrzasz, tylko tyle, co się pośmiać z ciebie można.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2018-08-08 15:27:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > że niby ja na wymyślone? Pisząc 'z głowy' miałem na myśli podyktowałem,

    Radosławf wie lepiej, nawet się z nim nie kłóć. To jak z gołębiem i
    szachami :)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2018-08-08 16:17:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-08 o 15:26, Liwiusz pisze:

> [...]
    > numeru, bo jak sam radoslawf-owałeś (czyli pieprzyłeś głupoty) numery
    > mają rzekomo działać jeszcze przed trafieniem do kiosku.

    Nie trolluj, od dzisiaj nie liwiuszuj.
    No chyba że autor informacji w prywatnym mailu ci napisał
    że koło kiosku numer nie działał a w domu po dziesięciu minutach
    już tak.

    > Ale po co cię poprawiać? Piszesz bzdury, nie znasz się, a się
    > wymądrzasz, tylko tyle, co się pośmiać z ciebie można.

    Sam się nie znasz, ale nie raz zostałeś wyśmiany na p.s.prawo
    wiec teraz tu się przeniosłeś.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2018-08-08 16:19:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-08 o 16:17, RadoslawF pisze:

    > No chyba że autor informacji w prywatnym mailu ci napisał
    > że koło kiosku numer nie działał a w domu po dziesięciu minutach
    > już tak.

    Do niczego ta informacja nie jest potrzebna, aby wyśmiać twoją tezę, że
    numery działają jeszcze przed trafieniem do kiosków.

    --
    Liwiusz