  • 1. Data: 2018-08-07 15:47:59
    Temat: Wyłączanie systemowych
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    programów w Androidzie 7, czy jest na to jakiś sposób? W starszym
    telefonie można było dezaktywować prawie wszystko, w Androidzie 7
    żadnej. W opcjach jest dostępna tylko tymczasowa funkcja "wymuś
    zatrzymanie",.

  • 2. Data: 2018-08-07 23:25:25
    Temat: Re: Wyłączanie systemowych
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 7 Aug 2018 15:47:59 +0200, Trybun <c...@j...ru> wrote:
    > programów w Androidzie 7, czy jest na to jakiś sposób?

    adb shell pm hide name.space.aplikacji

    --
    Marek

  • 3. Data: 2018-08-08 12:49:27
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-07 o 23:25, Marek pisze:

    > adb shell pm hide name.space.aplikacji

    Praktykowałeś to z 7ką czy tylko z wcześniejszymi wersjami A?

  • 4. Data: 2018-08-08 21:23:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Aug 2018 12:49:27 +0200, Trybun <c...@j...ru> wrote:
    > Praktykowałeś to z 7ką czy tylko z wcześniejszymi wersjami A?

    Z 5, mieć widzę powodów by to nie zadziałało. Nie działa na 7?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2018-08-09 08:14:28
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-08 o 21:23, Marek pisze:

    > Z 5, mieć widzę powodów by to nie zadziałało. Nie działa na 7?

    W wcześniejszej wersji jest do tego graficzna nakładka. Jest opcja
    "dezaktywuj", w 7 tylko 'zatrzymaj" i działa to tylko tymczasowo.

  • 6. Data: 2018-08-09 10:06:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 Aug 2018 08:14:28 +0200, Trybun <c...@j...ru> wrote:
    > W wcześniejszej wersji jest do tego graficzna nakładka. Jest opcja
    > "dezaktywuj", w 7 tylko 'zatrzymaj" i działa to tylko tymczasowo.

    Jesteś pewien, że mówisz o funkcji menadżera pakietów a nie o zwykłym
    zatrzymywaniu (tymczasowym, po restarcie i tak zadziała ponownie)
    aplikacji/serwisu? pm hide blokuje uruchamianie aplikacji lub jej
    komponentu (serwisu) bez root. Można łatwo odmulić telefon z
    niepotrzebnych stockowych aplikacji.
    Hide jest wygodne bo można później zrobić pm unhide jak coś potrzeba.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2018-08-09 14:04:39
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-09 o 10:06, Marek pisze:

> [...]
    > niepotrzebnych stockowych aplikacji.
    > Hide jest wygodne bo można później zrobić pm unhide jak coś potrzeba.

    Jestem pewny tylko tego że 7 jest bardziej zabezpieczona przed różnymi
    kombinacjami ze strony usera niż wersje wcześniejsze. I jak na razie nie
    znalazłem metody aby to zmienić.

  • 8. Data: 2018-08-09 14:40:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 Aug 2018 14:04:39 +0200, Trybun <c...@j...ru> wrote:
> [...]
    > różnymi
    > kombinacjami ze strony usera niż wersje wcześniejsze. I jak na

    Adb to nie jest "kombinacja ze strony usera" tylko narzędzie
    developerskie, używałeś? Pm hide na pewno zadziała, tylko trzeba znać
    namespace aplikacji do zablokowania.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2018-08-09 18:03:10
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-09 o 14:40, Marek pisze:

    > Adb to nie jest "kombinacja ze strony usera" tylko narzędzie
    > developerskie, używałeś? Pm hide na pewno zadziała, tylko trzeba znać
    > namespace aplikacji do zablokowania.

    Używałem z graficzną nakładką. Z 7ką to nie chodzi.  A ingerencję w
    fabryczny system można nazwać "kombinacją".

  • 10. Data: 2018-08-09 23:40:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 Aug 2018 18:03:10 +0200, Trybun <c...@j...ru> wrote:
    > Używałem z graficzną nakładką. Z 7ką to nie chodzi.  A ingerencję w
    > fabryczny system można nazwać "kombinacją".

    Nie ma możliwości, że adb nie działa, być może używasz starsze adb
    niekompatybilne z 7.
    Narzędzie adb służy do zarządzania systemem od strony developerskiej,
    nie ma nic wspólnego z żadną kombinacją.

    --
    Marek