  • 1. Data: 2010-06-02 11:36:44
    Temat: Podniesienie zawieszenia
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    Od dluzszego czasu szukam jakiegos sensownego zestawu do podniesienia
    zawieszenia w Suzuki Samurai. Problem w tym, ze wiekszosc zestawow pasuje
    tylko do starszych modeli tj. tych z resorami. Do SJ80 znalazem jedynie 4cm
    zestaw na ebay. Poniewaz jest to samochod sluzacy jednie do jazdy w terenie
    zalezy mi na jak najwiekszym podniesieniu, nawet kosztem zachowania na
    drodze. Mozecie cos doradzic?

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 2. Data: 2010-06-02 11:56:13
    Temat: Re: Podniesienie zawieszenia
    Od: Agent0700 <a...@g...pl>

    > drodze. Mozecie cos doradzic?

    A forum4x4.pl to Ty znasz?

    Jacek

  • 3. Data: 2010-06-02 12:31:52
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 02.06.2010 11:36, Iguan007 wrote:
> [...]
    > zalezy mi na jak najwiekszym podniesieniu, nawet kosztem zachowania na

    SJ80 i zachowanie na drodze w parze nie ida :)
    Do takiego samochodu to tylko zestaw custom..
    -> forum4x4.pl
    S.

  • 4. Data: 2010-06-02 12:57:36
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>