  • 1. Data: 2010-06-02 11:18:30
    Temat: Kiedy kończy się teren zabudowany?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    Witam.
    Starałem się sam rozgryźć ten konkretny przypadek (w
    Szczecinie), ale mam wątpliwości. Sprawa wygląda tak: jest
    miasto, Szczecin konkretnie, i na jednej z ulic
    (Nowowiejska, jadąc od Łukasińskiego) pojawia się tablica
    końca miejscowości E-18a. Czy równocześnie kończy się teren
    zabudowany? Wątpliwości biorą się stąd:
    "Jeżeli obszar zabudowany obejmuje sąsiadujące miejscowości,
    to na ich granicy nie umieszcza się znaku D-43, a w
    odległości do 50 m za znakiem E-17a wskazującym wjazd do
    następnej miejscowości umieszcza się znak D-42 stanowiący
    potwierdzenie kontynuacji obszaru zabudowanego".
    Pytanie czy jeśli po znaku E-18a nie ma znaku E-17a dla
    kolejnej miejscowości, to czy dalej mamy teren zabudowany?
    Pozdr.
    RJ