  • 1. Data: 2010-06-02 10:09:26
    Temat: Astra 1999, czarna chmura z rury i brak mocy - jaki serwis [Waw]
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Pacjent to Astra z 1999r, dizel 1.7
    Objawy: przy mocniejszym wcisnieciu gazu czarna chmura z rury, brak mocy

    Serwis (ASO) stwierdzil zablokowanie turbiny i wycenil naprawe na 5k
    (ew. 3k jesli chetny dostarczy uzywana turbine we wlasnym zakresie)

    Mozecie poradzic poprawnosc tej diagnozy?
    Ew. polecic inny serwis (sprwdzony, oplowy), jednak tanszy i zeby moze
    dalo sie tam dogadac po angielsku?
    Najlepiej w Warszawie, a jak w okolicach Woli to już w ogóle :-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 2. Data: 2010-06-02 10:41:53
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Adam 'Adak' Kępiński pisze:
> [...]
    > dalo sie tam dogadac po angielsku?
    > Najlepiej w Warszawie, a jak w okolicach Woli to już w ogóle :-)

    a katalizator nie zapchany? Filtr powietrza i cały dolot nie zasyfiony?
    Na jakiej podstawie stwierdzili uszkodzenie turbiny? Wyjęli ją i
    sprawdzili czy tak sobie gdybali? Poza tym turbina sprawna sprawdzona
    nie kosztuje aż tyle szukaj w sieci firm które zajmują się turbinami.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-06-02 10:44:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>
    > Serwis (ASO) stwierdzil zablokowanie turbiny i wycenil naprawe na
    > 5k (ew. 3k jesli chetny dostarczy uzywana turbine we wlasnym
    > zakresie)

    Hm, kupic od nich turbine i pojechac gdzie indziej ?
    Oczywiscie po potwierdzeniu diagnozy.

    Poszukaj jakis specy od turbin, moze beda wiedzieli, a moze nawet
    powiedza ile za naprawe.

    J.

  • 4. Data: 2010-06-02 10:50:35
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-02 10:09, Adam 'Adak' Kępiński wrote:

    > Serwis (ASO) stwierdzil zablokowanie turbiny i wycenil naprawe na 5k
    > (ew. 3k jesli chetny dostarczy uzywana turbine we wlasnym zakresie)

    aha czyli wymiana turbiny 3000 zł :) znajdź normalny warsztat, a nie ASO.

  • 5. Data: 2010-06-02 10:53:17
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Olek pisze:
    > aha czyli wymiana turbiny 3000 zł :) znajdź normalny warsztat, a nie
    ASO.

    takie naciąganie klientów powinno być karane. Nie każdy musi się znać,
    ale to nie powód żeby od ludzi kasę wyciągać.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-06-02 11:03:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > takie naciąganie klientów powinno być karane. Nie każdy musi się znać,
    > ale to nie powód żeby od ludzi kasę wyciągać.

    Czyli co, za ustawową regulacją cen optujesz? Jak ktoś się nie zna do
    tego stopnia by wiedzieć, że w ASO jest drogo to jego problem.

  • 7. Data: 2010-06-02 11:05:38
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Czyli co, za ustawową regulacją cen optujesz? Jak ktoś się nie zna do
    > tego stopnia by wiedzieć, że w ASO jest drogo to jego problem.

    Niby tak, ale chociaż trochę uczciwości by się przydało, ja bym nie
    umiał kogoś naciągnąć na taką kasę za zrobienie czegoś takiego. Trochę
    godności i szacunku do innych :)

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-06-02 12:12:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > Niby tak, ale chociaż trochę uczciwości by się przydało, ja bym nie
    > umiał kogoś naciągnąć na taką kasę za zrobienie czegoś takiego. Trochę
    > godności i szacunku do innych :)

    Co do tego się w pełni zgadzam, ale na brak pewnych zasad nie ma niestety
    rady.

  • 9. Data: 2010-06-02 12:16:13
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-02 10:53, krzysiek82 wrote:

    > takie naciąganie klientów powinno być karane. Nie każdy musi się znać,
    > ale to nie powód żeby od ludzi kasę wyciągać.

    moim zdaniem jest to zwykłe, podkreślmy - nieuczciwe, żerowanie na
    niewiedzy klientów. Ja się wycwaniłem i teraz objeżdżam wszystkie
    warsztaty, które wiem że warto, pytając o cenę usługi. Części kupuję na
    allegro (oryginały). Proste zestawienie Audi C4 2.6 V6 do zrobienia
    komplet rozrządu - rolki, pasek rozrządu, pompa wody, termostat, pasek
    alternatora ca. 2 godziny roboty dla sprawnego mechanika. Ceny:
    1. Warsztat z wielkim logo AUDI full profi - usługa 500 zł
    2. ASO Audi - usługa 2500 zł
    3. Warsztat na uboczu miasta (wiem, że gość jest pasjonatą i się na tym
    bardzo dobrze zna) - usługa 200 zł
    Części:
    Komplet w Audi warsztacie - 1200 zł, na allegro ten sam komplet - ok 700
    zł (części oryginalne, paski Gates, rolki SKF, pompa Rouville, termostat
    Wahler), w ASO nawet nie pytałem (szkoda czasu)...

    Nieźle co?

  • 10. Data: 2010-06-02 12:30:56
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 2 Cze, 10:09, Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Ew. polecic inny serwis (sprwdzony, oplowy), jednak tanszy i zeby moze
    > dalo sie tam dogadac po angielsku?
    > Najlepiej w Warszawie, a jak w okolicach Woli to już w ogóle :-)

    Jakiś czas temu na grupie pojawił się namiar na ten warsztat:
    http://www.autoremar.pl/

    Ale czy spikają w lengłidżu to nie wiem ;-)

    --
    Gom