  • 1. Data: 2010-06-02 08:53:57
    Temat: Remonty na DW677 Ostrów-Łomża
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    Dobry. :)

    Czy ktoś się może orientuje o stanie zakończenia rozkopków na DW677 w
    okolicy miejscowości Śniadowo?

    Lubię tę drogę, ale ostatnim razem natrafiłem na kolejne mijanki tak
    wspaniale ustawione, że samochody przelewały się z jednej na drugą
    efektywnie blokując ruch w obie strony. :/

    S.

  • 2. Data: 2010-06-02 09:54:20
    Temat: Re: Remonty na DW677 Ostrów-Łomża
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    Stefan Szczygielski wrote:
> [...]
    > wspaniale ustawione, że samochody przelewały się z jednej na drugą
    > efektywnie blokując ruch w obie strony. :/

    W niedzielę juz nie było wahadełek. Ale trasa nie wyglądała na skończoną.

  • 3. Data: 2010-06-08 20:12:27
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 02.06.2010 09:54, Marek P. pisze:
    > W niedzielę juz nie było wahadełek. Ale trasa nie wyglądała na skończoną.

    We czwartek 3-06 było jedno wahadełko.

    S.