  • 31. Data: 2017-03-18 21:47:40
    Temat: Re: Podnieśli OC
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Trudno o głupsze podsumowanie...
    > ---
    > W końcu to podsumowanie twoich wypocin.

    Trzymaj się ciepło.
    ---
    Jeszcze coś ?

  • 32. Data: 2017-03-19 08:53:06
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Umowę oczywiście też: Twoim zdaniem papier już nie przyjmuje toneru po podpisaniu
    przez Ciebie?

    -----

  • 33. Data: 2017-03-20 10:58:01
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-03-17 o 21:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > Jest wm ailu taka opcja - ale pewnie o tym wiesz i czepiasz sie :)

    Jeśli masz namyśli nagłówek Disposition-Notification-To, to jest taka
    opcja, ale jej użyteczność jest znikoma. Ja (jako adresat) zawsze
    wyłączam to potwierdzanie.
    Nie czepiam się, miałem nadzieję, że wymyślili coś nowego, wspieranego
    przez wszystkie serwery e-mail :)

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2017-03-20 11:17:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 marca 2017 09:29:22 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Jednym z warunków "na piśmie", opisanych w kc, jest to, aby tymi
    > podpisami strony się wymieniły - a w przypadku faksu nie dochodzi do
    > wymiany.

    W jaki sposób strony "wymieniaja" się podpisami przy "na piśmie" wypowiedzeniu OC?

  • 35. Data: 2017-03-20 17:05:01
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-03-20 09:58, Miroo <b...@b...brak.i.juz> wrote:

> [...]
    > wyłączam to potwierdzanie.
    > Nie czepiam się, miałem nadzieję, że wymyślili coś nowego, wspieranego

    Serwery firm ubezpieczeniowych często-gęsto po prostu odsyłają niezależnie od
    nagłówków powiadomienie "Dziękujemy za wiadomość, zapisaliśmy ją w
    niszczarce pod numerem 12345."

  • 36. Data: 2017-03-20 19:55:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przyjazny p...@n...tld.invalid ...

    > Serwery firm ubezpieczeniowych często-gęsto po prostu odsyłają
    > niezależnie od nagłówków powiadomienie "Dziękujemy za wiadomość,
    > zapisaliśmy ją w niszczarce pod numerem 12345."

    O tym tez pisałem.
    Za mnie przewaznie wypowiedzenie robi pani z biura obsługi ale jak czasami
    pisałem coś np. do PZU to własnie takiego automata dostawałem.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 37. Data: 2017-03-20 21:28:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 marca 2017 19:56:07 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > O tym tez pisałem.
    > Za mnie przewaznie wypowiedzenie robi pani z biura obsługi ale jak czasami
    > pisałem coś np. do PZU to własnie takiego automata dostawałem.

    AXA- wysłałem mailem wypowiedzenie, po chwili mail że "potwierdzamy otrzymanie listu"
    Za kilka godzin kolejny mail coś w stylu- "potwierdzamy otrzymanie wypowiedzenia".
    Od lat wysyłam wypowiedzenie mailem do różnych firm- ubezpieczenia, telekomy,
    operatorzy TV i póki co problemów z tego nie było.

  • 38. Data: 2017-03-21 10:22:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:

> [...]
    >Od lat wysyłam wypowiedzenie mailem do różnych firm- ubezpieczenia,
    >telekomy, operatorzy TV i póki co problemów z tego nie było.

    Z tym, ze tu Liwiusz ma racje - jakby problemy byly, to lepiej miec
    dowod nadania listu.

    P.S. Ha, ha - ktory tak naprawde nic nie dowodzi, bo "moze nam
    przyslal pusta koperte".
    Ale w pusta koperte sad nie uwierzy, a "dowod nadania" z faksu oleje
    :-)
    A moze nie oleje ?

    J.

  • 39. Data: 2017-04-02 23:03:15
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-03-21 09:22, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > P.S. Ha, ha - ktory tak naprawde nic nie dowodzi, bo "moze nam
    > przyslal pusta koperte".

    Bo treść się pisze na wewnętrznej stronie koperty :P.