  • 11. Data: 2017-12-12 11:13:33
    Temat: Re: Podstawki Intela
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-12-11 o 14:24, Roman Tyczka pisze:

    > Intel nie tylko mówi nie, ale też hamuje producentów płyt, by tego nie
    > wspierali (biosy), bo zawsze lepiej sprzedać kolejne układy (chipsety,
    > sieciówki, itd.) niż pozwolić na zakup samego tylko CPU.

    Przepraszam, ale nadal nic nie rozumiem.
    Intel nie chce żeby procesory intela działały na płytach z chipsetami intela?
    To na jakich mają działać? Na AMD?

  • 12. Data: 2017-12-12 11:13:49
    Od: robot <a...@o...pl>

  • 13. Data: 2017-12-12 12:02:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Dec 2017 11:13:49 +0100, robot napisał(a):

    > Intel nie chce żeby procesory intela działały na płytach z chipsetami intela?

    Ano nie chce. Jak nie będzie działać to kupisz nową płytę, na ogół
    Intela :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2017-12-12 12:54:45
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 12 Dec 2017 11:13:33 +0100, robot wrote:

    > Przepraszam, ale nadal nic nie rozumiem.
    > Intel nie chce żeby procesory intela działały na płytach z chipsetami intela?
    > To na jakich mają działać? Na AMD?

    Pajacujesz czy o co kamą?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 15. Data: 2017-12-12 14:58:33
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Ano nie chce. Jak nie będzie działać to kupisz nową płytę, na ogół
    > Intela :)

    A ta nowa płyta intela będzie miała chipset AMD?
    No bo nie może być na chipsecie intela przecież, bo intel nie chce żeby działało na
    intela chipsecie.

  • 16. Data: 2017-12-12 15:00:47
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-12-12 o 12:54, Roman Tyczka pisze:

    > Pajacujesz czy o co kamą?

    Ja chyba już stary jestem.
    Poddaje się.

  • 17. Data: 2017-12-12 17:47:15
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 12 Dec 2017 15:00:47 +0100, robot wrote:

    > Ja chyba już stary jestem.
    > Poddaje się.

    Ja też niemłody, ale czytanie ze zrozumieniem jakoś jeszcze ogarniam, może
    to zatrybisz:

    https://www.purepc.pl/procesory/chipset_z370_obslugu
    je_kaby_lake_ale_intel_tego_nie_chce

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 18. Data: 2017-12-13 14:17:56
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-12-12 o 17:47, Roman Tyczka pisze:

    > Ja też niemłody, ale czytanie ze zrozumieniem jakoś jeszcze ogarniam, może
    > to zatrybisz:
    >
    > https://www.purepc.pl/procesory/chipset_z370_obslugu
    je_kaby_lake_ale_intel_tego_nie_chce

    Aha. Czyli chodzi o to , że najnowszy chipset dla najnowszych procesorów
    niespodziewanie współpracuje ze starszymi procesorami. Teraz rozumiem.
    Umiem czytać ze zrozumieniem. Problem w tym że ty tego nie napisałeś.
    Umiejętności rozumienia tekstu nienapisanego jeszcze nie posiadłem.
    Dziękuję za wyjaśnienia.

  • 19. Data: 2017-12-14 13:59:43
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 13 Dec 2017 14:17:56 +0100, robot wrote:

> [...]
    > Umiem czytać ze zrozumieniem. Problem w tym że ty tego nie napisałeś.
    > Umiejętności rozumienia tekstu nienapisanego jeszcze nie posiadłem.

    Co z tego, że ja nie napisałem? Dałem do czytania linka, a w nim stoi jak
    wół:

    "Działanie procesora Core szóstej i siódmej generacji na płycie głównej z
    chipsetem Intel Z370 Express jest możliwe, wbrew temu co sugerowała firma
    Intel."

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 20. Data: 2017-12-21 17:07:43
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 9 Dec 2017 22:36:45 +0100, Roman Tyczka wrote:

    > To jeszcze pikuś, czytaj to:
    >
    > http://pclab.pl/news76338.html

    I kolejny kamyczek do Intelowego bagienka:

    https://www.purepc.pl/procesory/procesory_intel_coff
    ee_lake_moga_dzialac_z_pamieciami_ddr3

    --
    pozdrawiam