  • 1. Data: 2017-12-02 11:40:27
    Temat: i7-7700K vs i5-7600K
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    400MHz dzeili te procesory, no i HT. Jednak nie widze jakiś większych
    róznic technologicznych między nimi. Czy moge sie podziewać że oba będa
    miały podobną górną granicę podkręcania w GHz? Ceny nie są odległe, nie
    wiem czy mam mysleć nad i7 czy i5. Może HT w i7 powoduje że nie da się
    go łatwo podkręcać?

    Zalezy mi bardziej na wydajnosci w GHz niż na ilosci rdzeni logicznych.