  • 11. Data: 2014-07-26 16:48:47
    Temat: Re: Podstawy elektroniki - glupie pytanie
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 26 Jul 2014 14:21:12 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:

    >Nie wszyscy zaczynają od FPGA. Jedni zaczynają od opampów, inni od NE555
    >a jeszcze inni od atmelka :)

    A inni od zwyklego tranzystora...

    Era tranzystorow bynajmniej sie nie skonczyla. Tylko malo kto umie cos
    z tym zrobic. Wszyscy na scalakach, ktore myslenia na ogol nei
    wymagaja

    A.L.

  • 12. Data: 2014-07-26 17:41:09
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 26.07.2014 15:32, feldmarszałek tusk pisze:
    > prawda jest taka, że wszystkie książki są do bani,

    Powszechnie wiadomo, że dla ciebie wszystkie książki są za trudne.
    Ale to miłe, że na powitanie nowego przybysza wyszedł także nasz
    wioskowy głupek.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 13. Data: 2014-07-26 17:48:56
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    W dniu 2014-07-26 17:41, Mario pisze:

    > Powszechnie wiadomo, że dla ciebie wszystkie książki są za trudne.
    > Ale to miłe, że na powitanie nowego przybysza wyszedł także nasz
    > wioskowy głupek.

    amen pedale

  • 14. Data: 2014-07-26 18:22:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kropelka pisze tak:

    > potrzebuje jakiejs ksiazki (w dowolnym jezyku, pod warunkiem, ze
    > bedzie to polski, angielski, albo rosyjski), ktora wprowadzi w
    > temat elektroniki analogowej.

    na jutubku dużo jest.

    http://youtu.be/c6cmkm3UPUI
    http://youtu.be/KtXE7s5DlcI
    http://youtu.be/7FYHt5XviKc

    http://www.electronics-tutorials.ws/amplifier/amp_4.
    html

    --
    Piter

  • 15. Data: 2014-07-26 18:42:04
    Od: l...@g...com

    użytkownik A. L. napisał:

    > Era tranzystorow bynajmniej sie nie skonczyla. Tylko malo kto umie cos
    >
    > z tym zrobic. Wszyscy na scalakach, ktore myslenia na ogol nei
    >
    > wymagaja

    Niby tak, ale godzina pracy projektanta kosztuje.
    Podzespoly trzeba zamowic, a to kosztuje.
    Calosc trzeba poskladac do kupy - koszt.
    Projekt robiony "na piechote" wymaga raczej wiecej dm2 obwodu.

  • 16. Data: 2014-07-26 18:43:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    Saturday, July 26, 2014, 5:41:09 PM, you wrote:

    [...]

    No i po jakiego wacka to ruszasz? ZAGŁODZIĆ trolla trzeba.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2014-07-26 18:47:01
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    tylko się roman nie zesraj...

  • 18. Data: 2014-07-26 18:58:56
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 26 Jul 2014 09:42:04 -0700 (PDT), l...@g...com wrote:

    >Niby tak, ale godzina pracy projektanta kosztuje.
    >Podzespoly trzeba zamowic, a to kosztuje.
    >Calosc trzeba poskladac do kupy - koszt.
    >Projekt robiony "na piechote" wymaga raczej wiecej dm2 obwodu.

    Ja mowie o NAUCE. Oczywiste jest za jak sie robi naprawde to sie idzie
    na skroty. Ale nei wyobrazam sobie aby kogos mozna bylo uczyc
    wzmacznaiczy operacyjnych nei nauczywszy go pzredtem co to jest
    tranzystor

    A.L.

  • 19. Data: 2014-07-26 19:09:12
    Od: l...@g...com

    użytkownik A. L. napisał:

> [...]
    >
    > na skroty. Ale nei wyobrazam sobie aby kogos mozna bylo uczyc
    >
    > wzmacznaiczy operacyjnych nei nauczywszy go pzredtem co to jest

    Tu sie zgadzam. Przy okazji polecam plik 17MB na samym dole.

    http://www.analog.com/library/analogdialogue/archive
    s/39-05/op_amp_applications_handbook.html

  • 20. Data: 2014-07-26 19:11:05
    Od: Luke <l...@l...net>

    Dnia 2014-07-26 16:46, Użytkownik A.L. napisał:

    > W ramach cwiczenia ukladow ANALOGOWYCH?...

    No teraz ćwiczenia obwodów analogowych zaczyna się od migającej diody w
    Arduino :D

    L.