  • 21. Data: 2013-04-19 10:31:25
    Temat: Re: Pogromcy mitów - zasyfianie spalinami m otocyklowymi
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    Kuczu <q...@g...com> Wrote in message:

    > Nie zrozumiales pytania

    Fakt, źle przeczytałem - ja chyba dziś powinienem był zostać w domu

    --
    -Demonos-
    Tygrysek 955i, Inazuma i Virago 535 mojej lepszej połowy

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 22. Data: 2013-04-19 10:37:18
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > No moze. No i gorace spaliny z kolektora leca do airboxa z tworzywa?

    Yyy nie wiem. Kolanko ma zaraz przy glowicy rure do gory ktora to idzie
    do jakiegos ustrojstwa co to ustrojstwo ma jeszcze podcisnienie z dolotu
    i chyba wlasnie rure do airboksa. Wpierw myslalem ze to do grzanych
    manetek jest albo do ogrzewania siedzenia. A wyglada na to ze to ogrzewa
    filtr powietrza zeby mu nie bylo zimno od tych przeciagow. Myle sie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 23. Data: 2013-04-19 10:55:03
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-19 09:28, AZ pisze:

    > No, ze w Kaliforni to wiem ale podaj jakis motocykl europejski ktory ma
    > EGR? Nie mowie, ze nie ma - jestem ciekawy co ma. Powietrze nad zawory
    > to juz chyba od bardzo dawna stosowane - z tego co czytalem ma to ulatwic
    > prace katalizatorowi.

    Z Waszych słów można by wyciągnąć wnioski, że Pogromcy Mitów gadali od
    rzeczy. Motocykle wcale nie smrodzą rząd wielkości bardziej od samochodów.

    --
    MN

  • 24. Data: 2013-04-19 10:59:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-19, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Z Waszych słów można by wyciągnąć wnioski, że Pogromcy Mitów gadali od
    > rzeczy. Motocykle wcale nie smrodzą rząd wielkości bardziej od samochodów.

    Smrodza. Jeszcze nie tak dawno produkowano motocykle z gaznikami gdzie
    w produkcji samochodowo wynalazek ten porzucono na poczatku lat 90 (?).

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2013-04-19 11:32:36
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.rec.motocykle Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Śmierdzi podobnie jak mieszanina tlenu i azotu ;)

    Dokładnie, ta mieszanina, którą czasami pompują do opon.

    http://autentyki.pl/6315

    http://motogof.tumblr.com/

  • 26. Data: 2013-04-19 11:36:15
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > No, ze w Kaliforni to wiem ale podaj jakis motocykl europejski ktory ma
    > EGR?

    Może nie motocykl, ale chiński pierdopęd Baotian Thunder 50. Nie jest
    europejski, ale jest sprzedawany w europie. Ma EGR.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 27. Data: 2013-04-19 18:28:30
    Od: ErneST <e...@w...pl>

    W dniu 2013-04-19 08:36, AZ pisze:

    > Katalizatory to od dawna sa, nie ma EGR, przynajmniej ja sie nie
    > spotkalem i pewnie to robi taka roznice.

    Hondy ST1100 Pan European od 91r produkowane na Szwajcarię.

    ErneST