  • 1. Data: 2003-06-04 09:24:26
    Temat: Połączenia z Krakowem
    Od: "PriSM" <p...@f...onet.pl>

    Czy jest jakaś szansa na to, zeby wiecznie zapchana bramka Pol34<>Polpak w
    Łodzi została nieco hmm zmodernizowana? Badajac pingi do Krakowa z łącz
    Telekomunikacji (SDI, Neo+, DSL) zawsze w tym miejscu jest opóźnienie rzędu
    300-400 ms. Gdyby ktoś to poprawił, to pingi do Krakowa byłyby zawsze
    <100ms...

    --
    regards,
    PriSM

  • 2. Data: 2003-06-04 12:02:06
    Temat: Re: Połączenia z Krakowem
    Od: "Grzegorz" <g...@w...expro.pl>

    Tepsa chce od wszystkich kase... od POL34 tez... i to nie mala... wiec pol34
    ma to gleboko i nie modernizuje tej bramki...

    Grzegorz

  • 3. Data: 2003-06-04 12:45:38
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 4 Jun 2003 12:02:06 +0000 (UTC) I had a dream that Grzegorz
    <g...@w...expro.pl> wrote:
    >Tepsa chce od wszystkich kase... od POL34 tez... i to nie mala... wiec pol34
    >ma to gleboko i nie modernizuje tej bramki...

    A zapchane jest łącze w kierunku DO tpsa.

  • 4. Data: 2003-06-05 06:48:32
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----usun-to> wrote:

    > A zapchane jest łącze w kierunku DO tpsa.
    Niedobre to POL34. Za duzo wysyla przez ta bramke do tpsa danych. Pewnie
    powinni jak wszyscy puscic ruch przez "swiat". Wyjscie tpsa do
    telii i opentransit jst jeszcze malo obciazone.. ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 5. Data: 2003-06-05 06:48:54
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    > A zapchane jest łącze w kierunku DO tpsa.

    Zwykle tak jest.

    Ostatnio, słyszałem, nawet założyli ograniczenia na łączu z ICM.

    Jeszcze trochę i do Polpaku wszyscy będą wychodzić przez zagranicę,
    bo wprost nie będzie można za rozsądne pieniądze się podłączyć;
    Polpak jest na tyle duży, że jego użytkownicy wysycą bez problemu
    łącza miedziane, a ATM w Polpaku jest drogi jak nieszczęście.
    A za krosy międzyoperatorskie Polpak też sobie życzy słoną kasę.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 6. Data: 2003-06-05 19:16:32
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Thu, 5 Jun 2003 06:48:54 +0000 (UTC) I had a dream that Piotr KUCHARSKI
    <c...@s...waw.pl> wrote:
> [...]
    >łącza miedziane, a ATM w Polpaku jest drogi jak nieszczęście.
    >A za krosy międzyoperatorskie Polpak też sobie życzy słoną kasę.

    Tylko że to trochę nieekonomiczna strategia, przecież za uplink się
    płaci, a krosy z reguły powinny być za darmo...

    No ale co w tepsie/Polsce jest normalne/ekonomiczne etc :)

  • 7. Data: 2003-06-05 22:31:42
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----usun-to> wrote:

    > Tylko że to trochę nieekonomiczna strategia, przecież za uplink się
    > płaci, a krosy z reguły powinny być za darmo...
    Widać to nie są krosy z punktu widzenia TPSA...

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 8. Data: 2003-06-07 08:46:33
    Od: "TomJab szt. 1" <t...@s...no>

    Krzysztof Oledzki wrote:

    > Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----usun-to> wrote:

    [ciach!]

    > Widać to nie są krosy z punktu widzenia TPSA...

    A uplink widac nie kosztuje, albo co gorsza ma duzo kosztowac ;-)

    > Pozdrawiam,
    >
    > Krzysztof Oledzki

    Pozdrawiam,
    TomJab